حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت بند ۲ به رنگ سفید مشاهده شد

تا به حال هر چه مایکروسافت بند ۲ (Microsoft Band 2) دیده‌ایم همه به رنگ مشکی بوده است اما روی دست کارکنان شرکت مایکروسافت نوع سفید رنگ آن نیز مشاهده شده است.

نسخه سفید رنگ دستبند هوشمند مایکروسافت بند ۲ دست کم در سال جاری میلادی روی دست پانوس پانای، معاون ارشد بخش سخت‌افزاری مایکروسافت، دیده شده است. اکنون ویدئویی در یوتیوپ بارگذاری شده که ظاهرا در آن درنگی و نگاهی بر نسخه سفید رنگ مایکروسافت بند ۲ شده است.

اگرچه نمی‌توان به آن چه در قالب ویدئو ارایه و منتشر می‌شود استناد قانونی و معتبر کرد؛ آدم را وسوسه می‌کند تا ولو با نگاهی گذرا دریابد که نسخه سفید رنگ مایکروسافت بند ۲ چه شکل و شمایلی دارد و مدلی که روی دست پانوس پانای بسته شده دارای چه ویژگی‌هایی است.

احتمالش خیلی ضعیف است که کاربران تمایلی به داشتن دستبند هوشمند مایکروسافت بند ۲ سفید رنگ داشته باشند. از سوی دیگر شرکت مایکروسافت دست از ادامه تولید آن برداشته است چون علامت و نشانه‌ای دال بر این که بخواهد مایکروسافت بند ۳ را در آینده بسازد وجود ندارد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.onmsft.com/news/here-is-a-look-at-the-apparent-microsoft-band-2-in-white”]onmsft[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار