حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارایه رابط کاربری گلکسی نوت ۷ برای گلکسی نوت ۵ به صورت رسمی

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ

این شاید خوشحال کننده ترین خبری باشد که می توانید به علاقه مندان سری گلکسی نوت بدهید! البته آنقدرها هم هیجان زده نشوید اما اخبار خوبی در این پست برای دارندگان گلکسی نوت ۵ درباره آپدیت رابط کاربری وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ در ارایه گلکسی نوت ۷ ناکام ماند و این سبب شده است که مدل سال ۲۰۱۵ خانواده گلکسی نوت با یک توفیق اجباری مجبور به در دست داشتن پرچم تا سال آینده باشد. این توفیق اجباری نیاز به پیش زمینه هایی دارد که یکی از آن ها به روز بودن است. سامسونگ تصمیم گرفته است در غیاب گلکسی نوت ۷ رابط کاربری آن را برای گلکسی نوت ۵ ارایه کند! هر چند این موضوع دیر یا زود برای گلکسی نوت ۵ رخ می داد اما حالا خیلی زودتر از چیزی که انتظارش را داشتیم رخ داده است.

اول باید بدانید که این آپدیت اندروید ۷ نیست و فعلا رابط کاربری گلکسی نوت ۷ که با اسم Grace UI شناخته می شد برای گلکسی نوت ۷ ارایه شده است. رابط کاربری در حال حاضر برای گلکسی آ ۸ ۲۰۱۸ (Galaxy A8 2016) به صورت پیش فرض وجود دارد و شایعاتی درباره استفاده از آن روی دستگاه پایین رده Galaxy Grand Prime 2016 نیز شنیده ایم.

این رابط کاربری بسیار زیباتر از قبل است و دقیقا همان چیزی است که با اندروید ۷ آزمایشی به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج آورده شده است. در ادامه چند اسکرین شات از این رابط کاربری را روی گلکسی نوت ۵ می بینیم:

این به روزرسانی فعلا در خانه سامسونگ یعنی کره جنوبی و تحت اپراتور Korea Telecom با شماره فیرم‌ویر KKU2CPI1 ارایه شده است و احتمالا به زودی برای دیگر کاربران نیز در دسترس خواهد بود. قابلیت هایی مثل Wide Selfie, Ultra Power Saving Mode, Smart Manager, Blue Light Filter و Game Tools با این به روزرسانی به دستگاه ها اضافه خواهد شد که البته خیلی از آن ها مثل سلفی عریض، حالت ذخیره نیزو ویژه و مدیریت هوشمند قبلا نیز در دسترس بوده است.

نظر شما درباره این اقدام سامسونگ چیست؟ قسمت به روزرسانی موبایل خود را چک کنید، در صورتی که این به روزرسانی را دریافت کردید نظر خود را با ما در میان بگذارید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/11/25/samsung-rolls-out-grace-ux-update-for-the-galaxy-note-5-in-south-korea/”]Sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsen.a

ایول .خداکنه برا s6 هم بده

iman57

خدا از دهنت بشنوه

Alibitaraf

تقریبا یه ماه با رام infinity p9 این رابط روی نوت ۵ اومده و عالیه واقعا عالیه! مصرف باتری کم، رابط زیبا، امکانات نوت ۷، و…
دوستانی که نوت ۵ دارن روت کنن و ریکاوری twrp نصب کنن و بعد رام p9 رو بگیرن و فلش بزنن که عالیه در ضمن قابلیتی که همه منتظرش تحت عنوان Always on Display هم تو این رام فعاله!

mehran

خیلی خوشحال شدم خدا کنه اکثر قابلیت های نرم افزاری Note 7 تو این آپدیت باشه زودترم برای مناطق دیگه اراعه بشه

one republic

سلام آقای عطایی یه سوال داشتم از خدمتتون
تو این اپدیت جدید نوت ۵ منظور از ultra power saving mode همون قابلیت تغییر رزولوشن صفحه نمایش هست که اضافه شده یا هنوز این قابلیت اضافه نشده؟؟

siavash-t

UPS موقع فعال شدنش صفحه رو به رنگ سیاه و سفید در میاره که گوشی بیشتر شارژ نگه داره. با اون قابلیت تغییر رزولوشن فرق می کنه.

mainuser

دمش گرم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)