حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۷ اج کمترین میزان SAR را در بین تمامی اسمارت‌فون‌ها دارد

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

قرار بود سامسونگ در سال جاری سه دستگاه برتر در بازار داشته باشد اما سری نوت نتوانست به حیات خودش کامل ادامه دهد. از این رو تنها اس ۷ و اس ۷ اج هستند که به خوبی تا انتهای سال را به رقابت پرداختند. همانطوری که به انتهای سال نزدیک می‌شویم، مراجع مختلف آمار جالبی را از بهترین های سالی که گذشت منتشر خواهند کرد و به مرور با دستگاه های برتر اشنا می‌شویم. البته فراموش نکنید که لیگ ترنجی هم شروع به کار کرده است و ما هم قصد داریم اسمارت‌فون های مطرح را در زمینه‌های مختلف رده بندی کنیم. در ادامه همراه باشید.

یکی از منابع فرانسوی، به نام  در آخرین بررسی دقیق اسمارت‌فون‌های معرفی شده در رابطه با نرخ مخصوص جذب تلفن همراه یا همان SAR به این مورد اشاره کرد که گلکسی اس ۷ اج با نرخی معادل ۰٫۲۶۴W/kg کمترین میزان را در بین دستگاه‌های Apple iPhone 7 ، iPhone 7 Plus ، Huawei P9 ، Honor 8 ، Asus ZenFone 3 و در آخر Lenovo Moto Z دارد.

برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم که نرخ جذب برای دستگاه‌های گفته شده بدین صورت است. Asus ZenFone 3 برابر با ۰٫۲۷۸W/kg . گلکسی A5 و  Moto Z به ترتیب به ۰٫۲۹۰W/kg و ۰٫۳۰۴W/kg . هوآوی آنر ۸ و  Huawei P9 به ترتیب  ۱٫۵W/kg و ۱٫۴۳W/kg و در نهایت برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به ۱٫۳۸W/kg و ۱٫۲۴W/kg خواهیم رسید که تفاوت بسیار زیادی با شاهکار سامسونگ دارند!

نرخ جذب ویژه (به انگلیسی: Specific absorption rate) بطور مخفف SAR، آهنگ میزان جذب انرژی توسط بدن است هنگامیکه در معرض پرتوهای رادیویی قرار گیرد. این میزان برای گوشی‌های موبایل از اهمیت فراوانی برخورد دار است. تشخیص این موضوع نیز کار سختی نیست. به لطف مقیاس SAR یا همان «نرخ جذب خاص»، تشخیص میزان ضرر رسانی تلفن هوشمند بسیار ساده است. SAR در واقع بیان کنندهٔ میزان انرژی الکترومغناطیسی جذب شده توسط بدن انسان از تلفن‌های همراه است که واحد آن «وات بر کیلوگرم» می‌باشد. هر چه SAR بالاتر باشد، میزان جذب این انرژی توسط بدن بیشتر است و نشان دهندهٔ خطرناک تر بودن آن وسیله برای بدن انسان می‌باشد.

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidheadlines.com/2016/11/galaxy-s7-edge-lowest-sar-among-top-smartphones.html”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Max.oz

کمپانی htc همیشه کمترین میزان sar رو تو همه مدل گوشیاش داشته کاش htc 10 هم تو این مقایسه بود

Yas

ماشالله اس٧اج ?

نمیزاره جاى خالى نوت٧ حسشه

Shahinhhh

ایول سامی فوق العاده بود ولی ای کاش تحقیقات به شکل گسترده تریامترن صورت میگرفت :((((((((

Shahinhhh

گسترده تری

Farshid

برتری این گوشی تووی خیلی از موارد قابل تحسینه

3soot

ای کاش مردم ما یا حداقل نویسنده این مطلب سواد داشت تا بنویسه sar کمتر برابر است با آنتن ذهی خیلی کمتر نسبت به بقیه گوشی ها اگه ریز بین باشید متوجه میشید یکی از معایبش هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....