حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در جستجوی تولیدکننده‌ی جدید سنسور اثرانگشت است

حدوداً دو هفته قبل خبری در این مورد منتشر شد که سامسونگ احتمالاً تلاش دارد خودش به تولید سنسور اثرانگشت بپردازد؛ هرچند که شاید این موضوع همچنان صحت داشته باشد اما امروز شایعات تازه‌ای نیز دراین‌باره شنیده شده است. بر اساس گزارش Investor این غول کره‌ای تکنولوژی در جستجو یک شرکت دیگر برای تولید مقداری از سنسورهای اثرانگشت برای محصولات این شرکت است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

یکی از شرکت‌های که با سامسونگ در حال مذاکره می‌باشد چند سالی است محصولات خود را در بازار مربوط به این صنعت عرضه می‌کند؛ این در حالی است که شرکت دیگری که وارد مذاکره با سامسونگ شده است یک شرکت نوپا در این حوزه محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که این شرکای جدید حدوداً دو میلیون سنسور اثرانگشت را برای محصولات رده پایین سامسونگ تولید کنند.

اگر این شایعات صحت داشته باشند سامسونگ به دنبال راهی است تا سنسورهای اثرانگشت تولیدی شرکت‌های مختلف را با محصولات تولید خودش ترکیب و در دستگاه‌های مختلف به کار گیرد؛ طبیعتاً بخشی از این سنسورها در محصولات میان رده و پایین رده‌ی این شرکت استفاده خواهد شد و سنسورهای دستگاه‌های پرچم‌دار نیز از شرکت‌های معروفی مانند Synaptic و FPC خریداری خواهند شد. به این ترتیب سامسونگ موفق می‌شود تا قیمت تمام شده‌ی سنسورها کاهش داده و به‌صورت فراگیر در محصولات مختلف به کار گیرد.

نه تولید سنسورها توسط خود سامسونگ و نه شرکای جدید در این حوزه، هیچ‌یک به‌صورت رسمی از طرف سامسونگ تائید نشده است بنابراین باید منتظر ماند و دید چه تغییرات دیگری در آینده رخ خواهد داد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-looking-for-new-suppliers-of-fingerprint-modules_id88208″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

یک تیر و ٣نشان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش