حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نفس‌گیرترین نظرسنجی‌ها و جدال‌ها تا اتمام زمان برگزاری لیگ اسمارت فون های ۲۰۱۶ ترنجی برگزار نخواهد شد

امروز پنجشنبه است و برخلاف هر هفته راس ساعت ۲۱ که با تقدیم یک نظرسنجی جذاب در خدمت شما عزیزان بوده‌ایم، به دلیل برگزاری لیگ اسمارت‌فون‌های ترنجی، قصد داریم تمرکز اصلی را بر روی این مهم قرار داده و تا پایان لیگ از برگزاری سری نفس‌گیرترین نظرسنجی‌ها و جدال‌ها خودداری کنیم. در ادامه نتیجه‌ی نهایی نظرسنجی هفته‌ی گذشته را تقدیم کرده و شما را دعوت به مشارکت در لیگ داغ اسمارت‌فون‌های ۲۰۱۶ ترنجی می‌کنیم.

همانگونه که اشاره شد تا زمان اتمام مدت برگزاری لیگ اسمارت‌فون‌های ۲۰۱۶، سری نفس‌گیرترین نظرسنجی‌ها و جدال‌ها تقدیم حضورتان نخواهد گردید. در هفته‌ی قبل این سوال را از شما عزیزان همراه پرسیدیم که کدام روش را برای محافظت از اسمارت‌فون بیشتر می‌پسندید که با گذشت یک هفته از زمان برگزاری، نتیجه‌ی نهایی بیانگر آن است که به دلیل گرانی اسمارت‌فون‌ها و مخصوصا پرچمدارهای روز دنیا در کشور عزیزمان ایران، بیشتر کاربران با دقت نظر و وسواس بالایی نسبت به نصب قاب و برچسب محافظ برای گوشی خود می‌کنند که جالب توجه است.

بدون شک اگر اسمارت‌فون‌های روز جهان با قیمت‌های معقول‌تری در کشورمان به فروش می‌رفتند، وسواس کاربران آنها برای نصب وسایل حفاظتی کاهش می‌یافت.

capture

اکنون زمان آن است که تمرکز خود را بر لیگ اسمارت‌فون‌های ۲۰۱۶ ترنجی قرار داده و در صفحه مذکور، به تبادل نظر و البته دادن رای پیرامون این موضوع بپردازید.

به یاد داشته باشید که این رای گیری همزمان در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ترنجی نیز فعال بوده و مجموع آرا برای پیروزی هر دستگاه مد نظر است. مدت زمان رای گیری ۴۸ ساعت پس از انتشار مطلب خواهد بود. همچنین قابل ذکر است که در قرعه کشی هدیه ویژه لیگ ترنجی ۲۰۱۶ تنها کاربرانی که در بخش نظرات به بیان دیدگاه خود می‌پردازند، شرکت داده خواهند شد.

لیگ ترنجی ۲۰۱۶: گلکسی اس ۷ یا آیفون ۷

jadval-1۰

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdadpesar

سایت بسیار خلوت شده.هیچکی دیگه نیست
از وقتی اتفاق افتاد که مثلا قالب سایت عوض شد….

صدرا مخملی

مهرداد جان یه سری به پست لیگ بزن !
خداروشکر هستن دوستان

awrian

سایتتون عالیه واقعا خیلی وقته دنبال میکنم ولی به دلیل تنبلی ثبت نام نکردم ? قالب سایت هم الان خیلی بهتر شده.ممنون از زحمتاتون ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...