حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

MSI همه شما را دعوت کرده است: چهارم آذرماه گردهمایی گیمینگ در تهران را فراموش نکنید!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | MSI، اخبار

همان‌طور که می‌دانید و در اطلاعیه قبلی عنوان شد، بخش لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI قصد دارد مراسم ویژه‌ای را با محوریت گیمینگ و گیمرها در تهران برگزار کند. در این مراسم که چهارم آذرماه ۹۵ در بازار کامپیوتر ایران برگزار خواهد شد، اتفاقات ویژه‌ای در پیش خواهد بود.

حضور در این مراسم برای تمامی علاقه‌مندان دنیای کامپیوتر و گیمینگ آزاد و رایگان است. اما در این مراسم قرار است شاهد چه اتفاقاتی باشیم؟

  • آشنایی با آخرین لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI مجهز به کارت گرافیک سری GTX 10
  • فرصتی برای تجربه‌ای بی‌نظیر از واقعیت مجازی (VR) با پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها برای علاقه‌مندان
  • قرعه‌کشی‌های جذاب بین حاضرین برای اهدای جوایز ارزشمند
  • جشنواره فروش ویژه و هدایای ارزنده برای خریداران لپ‌تاپ‌های گیمینگ
  • امکان پیش‌ثبت‌نام برای خرید لپ‌تاپ‌های جدید MSI با کارت‌های گرافیک NVIDIA GTX 1080/1070/1060

بدین شکل افرادی که قصد خرید لپ‌تاپ‌های MSI را دارند، فرصت ویژه‌ای خواهند داشت تا با خرید Vortex و یا سری GT و برخی مدل‌های GS یک هدست گیمینگ SteelSeries را نیز به عنوان هدیه دریافت کنند! همچنین با پرداخت مبلغ کمی قادر خواهید بود برای خرید لپ‌تاپ‌های جدید MSI در ایران ثبت‌نام کنید.

msinbevent01

اگر شما هم از هواداران دنیای فناوری و گیمینگ هستید، از شما دعوت می‌کنیم تا روز چهارم آذرماه ۹۵ ساعت ۱۴ با حضور در بازار کامپیوتر ایران (خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع طالقانی) در این مراسم شرکت کنید، چرا که حضور در این مراسم برای تمام افراد آزاد و رایگان است. همچنین برای افرادی که در این مراسم حاضر هستند به قید قرعه جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است.  پس فرصت حضور در این مراسم را از دست ندهید و از همین حالا برای شرکت در این رویداد جذاب برنامه‌ریزی کنید تا شما هم جزء حاضران خوش‌شانس این مراسم باشید!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....