حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازنده ی جدید کوالکام و احتمال استفاده آن در سامسونگ گلکسی اس۸

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار

دنیای پردازنده های موبایل روز به روز رو به پیشرفت و هوشمند شدن می رود تا بتواند زمینه ی بیشتری را برای تکنولوژی های جدید فراهم کند .

چندی پیش با ترنجی در خبر های پردازنده ی جدید Snapdragon 830 با ویژگی پشتیبانی از Quick Charge 4.0 و پردازنده ی Snapdragon 835 : اولین پردازنده ی ۱۰ نانومتری کوالکوم همراه بودید و مشاهده کردین که دو پردازنده ی جدید Snapdragon 830 و Snapdragon 835 قرار است تحولی را در گوشی های هوشمند رقم بزند که یکی از مهمترین آنها پشتیبانی این پردازنده ها از سیستم Quick Charge 4.0 می باشد که به طور کامل در خبر کوالکام فناوری Quick Charge 4.0 را رسما معرفی کرد: ۵ ساعت استفاده تنها با ۵ دقیقه شارژ به بررسی این تکنولوژی و نحوه عملکرد آن پرداختیم .

اما طبیعی است که در کنار این پردازنده ی جدید ، پردازنده ی گرافیکی نیز باید بهبود پیدا کند از این جهت که چیپست Adreno 540 از این پس می تواند به کمک پردازنده ی قوی Snapdragon 835 بازدهی و کارایی گوشی های هوشمند را در انجام فرامین اصلی و گرافیکی تا میران قابل توجهی بالا ببرد و همچنین از دیگر ویژگی های این نسل از پردازنده ها باید به پشتیبانی از تکنولوژی UFS 2.1 اشاره کرد .

با توجه به خبر هایی که چندی پیش در ترنجی پوشش داده شد ، گفته شد که قرار است پردازنده های Snapdragon 835 در اوایل سال ۲۰۱۷ در دسترس باشند و اولین گوشی هوشمندی که حدس زده می شود به این نسل از پردازنده ها مجهز باشد ، گوشی هوشمند گلکسی اس۸ می باشد که میتواند لقب اولین میزبان Snapdragon 835 را به خود اختصاص دهد . اما کمپانی مشهور کوالکام نه تنها به فکر تولید پردازنده ی Snapdragon 835 است بلکه در اواسط سال ۲۰۱۷ قرار است پردازنده های جدید خود را تحت عنوان Snapdragon 660 عرضه کند که پردازنده ی جدید کوالکام همانند سری ۸۳۵ دارای هشت هسته است ولی مانند Snapdragon 835 از تکنولوژی ۱۰ نانومتری پشتیبانی نمیکند . و در آخر باید گفت که پردازنده ی جدید کوالکام در کنار خود ، چیپست Adreno 512 با امکان پشتیبانی از تکنولوژی UFS 2.1 نیز قرار دارد .

پردازنده ی جدید کوالکام

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Qualcomm-Snapdragon-835-specs-leaked-it-could-power-the-Galaxy-S8_id88132″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

سلام و صبح بخیر ب همه اعضاى ترنجى انشالله اس٨ با هر پردازنده اى که میاد بتونه جانشین شایسته اى واسه اس٧ باشه تا ضعفهاى نوت٧ هم بخوبى جبران شه ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........