حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر بازاریابی شیائومی وجود Mi MIX Nano را تکذیب کرد

همین امروز بار دیگر تصاویر تازه‌ای از نسخه‌ی کوچک‌تر شیائومی Mi MIX که با نام Nano شناخته می‌شود منتشر شد و در کنار این تصاویر ادعا شد که این نسخه‌ی ۵٫۵ اینچی ماه آینده معرفی خواهد شد. اما درست وقتی که کاربران برای ملاقات با این محصول خوش‌دست‌تر لحظه شماری می‌کردند، Zang Zhiyuan مدیر بخش بازاریابی شیائومی اعلام کرد که چنین دستگاهی وجود ندارد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

آقای Zhiyuan با تأکید بر این موضوع اشاره کرد که احتمالاً یک برند دیگر از این روش سطح پایین برای بالا بردن میزان فروش خود استفاده کرده است و با بهره‌گیری از محبوبیت بالای شیائومی Mi MIX تلاش دارد تا محصول خود را جایگزین آن کرده و به کاربران عرضه کند.

برای اکثر مردم یک گوشی هوشمند با نمایشگر ۶٫۴ اینچی محصولی بسیار بزرگ و نه‌چندان قابل حمل به‌حساب می‌آید و طبیعتاً تمایل خاصی نسبت به نسخه‌ی کوچک‌تر چنین دستگاه محبوبی وجود دارد و همین موضوع می‌تواند انگیزه‌ی بهره بردن از چنین فرصتی برای دیگر شرکت‌ها باشد. اگر آقای Zhiyuan درست گفته باشد بنابراین تنها گزینه‌ی موجود برای طرفداران این گوشی انتخاب از میان دو رنگ سفید و مشکی Mi MIX است؛ البته اگر تصاویر نسخه سفید رنگ نیز ساختگی نباشند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/5.5-inch-Xiaomi-Mi-MIX-Nano-is-not-real-says-Xiaomis-marketing-director_id88176″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش