حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) در چهار رنگ از جمله یک رنگ آبی ارایه خواهد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده میان رده با کیفیت ساخت بالای سامسونگ یعنی خانواده گلکسی ای (Galaxy A) اولین بار در اکتبر سال ۲۰۱۴ رونمایی و دسابر همان سال آماده خرید شدند. نسل بعدی آن ها با نام خانواده گلکسی ای ۲۰۱۶ (Galaxy A 2016) دسمابر ۲۰۱۵ رونمایی و عرضه شد و حالا در حالی که یک هفته دیگر تا دسمابر ۲۰۱۶ و رونمایی احتمالی خانواده گلکسی ای ۲۰۱۷ فاصله داریم و شایعات زیادی را نیز از ۲ ماه پیش یعنی شهریور ماه درباره این خانواده شنیده ایم، یک شایعه جدید درباره گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) منتشر شده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این احتمال را با هم مرور کنیم.

galaxy-a-2017

امروز Roland Quandt در حساب کاربری توییتر خود توییتی مبنی بر ارایه گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) در چهار رنگ منتشر کرده و از این بابت خیلی هیجان زده به نظر می رسد! شاید دلیل هیجان را بتوان در رنگ آخر دید، رنگ آبی! البته هنوز مشخص نیست که این رنگ آبی همان رنگ Blue Coral معروف گلکسی نوت ۷ مرحوم (!) است یا خیر اما اگر باشد باید گفت هم خبر خوبی است هم بد.

عموما شرکت ها برخی از رنگ یا انتخاب ها را فقط برای یک دستگاه خاص نگاه می دارند تا خریداران این انتخاب ها که عموما هم افرادی با سلایق خاص هستند، به هدف خود یعنی خاص بودن برسند. حال ارایه این رنگ در دستگاه های رده پایین تر شاید خیلی خوشایند نباشد. البته از دید کاربران خانواده گلکسی ای ۲۰۱۷ احتمالی، این یک اتفاق خوب است، چرا که این رنگ زیبا را آن ها هم می توانند داشته باشند! هر چند به شخصه رنگ مشکی را عموما اولین انتخاب خود می بینم، اما بحث انتخاب رنگ برای برخی کاربران خیلی حیاتی به نظر می رسد.

در زمان عرضه احتمالا ۴ رنگ برای گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است که این رنگ ها عبارت اند از مشکی، طلایی، صورتی و آبی. بدین ترتیب رنگ سفید این بار هم حداقل در عرضه اول وجود ندارد. نظر شما چیست؟ رنگ موبایل چقدر برای شما اهمیت دارد؟ برای مطالعه بیشتر درباره گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ می توانید به مطالب مرتبط زیر همین پست مراجعه کنید!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/11/22/galaxy-a5-2017-to-be-available-in-four-colors-when-it-finally-hits-the-shelves/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa76

هر چی رنگ ها زیاد تر بشه انتخاب سختر میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)