حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۷ به رنگ مشکی براق از ماه آینده عرضه می‌شود

به تازگی گزارش شده که سامسونگ تصمیم دارد تا با اعمال رنگ‌بندی جدید در Galaxy S7 هر چه بیشتر نظر کاربران را به سوی این گوشی جلب کند. این شرکت راهکار کنونی را با اجرای رنگ Blue Coral (آبی مرجانی) در گوشی Galaxy S7 اج عملی کرده است.

بر پایه گزارشی که از کشور کره رسیده، شرکت سامسونگ در نظر دارد تا ماه آینده گوشی Galaxy S7 را در رنگ جدید عرضه کند تا به این شیوه وارد میدان رقابت با گوشی آیفون ۷ شود که با رنگ Jet Black (سیاه مرمری) به بازار آمده است.

سامسونگ ظاهرا مصمم است تا در ماه دسامبر گوشی Galaxy S7 را در رنگ Glossy Black (مشکی براق) در دسترس علاقه‌مندان به این تلفن همراه قرار دهد.

گوشی Galaxy S7 هم‌اینک با رنگ Black Onyx (مشکی عقیق) موجود است اما از قرار رو به مات شدن گذاشته است. رنگ Glossy Black (مشکی براق)، همچنان که از نامش برمی‌آید، به طور کامل براق است ولی همان طور که در آیفون ۷ به رنگ  Jet Black (سیاه مرمری) دیده‌ایم، بسیار آسیب‌پذیر است و به راحتی خش و خط می‌پذیرد.

در گزارش مربوط به Galaxy S7 هیچ اشاره‌ای نشده که آیا Glossy Black (مشکی براق) فقط مختص خود کشور میزبان یعنی کره جنوبی است یا این که در سرتاسر جهان عرصه خواهد شد.

با توجه به شیوه ارایه Galaxy S7 اج به رنگ Blue Coral (آبی مرجانی) در بازارهای جهانی، به نظر می‌رسد که چنین شیوه‌ای برای Galaxy S7 به رنگ Glossy Black (مشکی براق) نیز ـ البته در صورتی که فرابرسد ـ اعمال خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/11/21/samsung-expected-to-launch-the-galaxy-s7-in-glossy-black-next-month/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

عالیه رنگ اختصاصی نوت۷ بود
اگه میدونستم که این قراره عرضه بشه silver titanum نمیخریدم?

Pouya tech

رنگ سلیقه ایه ولی من هنوزم اگه بخوارم اس ۷ اج بگیرم سیلور تیتانیوم میخرم مشکی خیلی اثر انگشت رو جذب میکنه

Reza25la

سلام.یه سوال قابلیت تاچ‌شناور تو s7 حدف شده؟اگه نه کسی میدونه بگه.چون با دستکش نمیشه کار کرد گزینه ای هم واسه فعال سازیش ندیدم باشه.سوال بی ربط به موصوع پسته شرمنده ولی به مشکل خوردم!!!!!

سینا عطایی

سلام
بله تاچ شناور مدت زیادی هست که حذف شده، از اس ۵ به این سمت
برای لمس با دستکش هم گزینه خاصی نداره

Reza25la

ممنون اقای عطایی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار