حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌ها هوشمند نوکیا در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ رونمایی می‌شوند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، موبایل، نوکیا

نوکیا که چندین سال پیش نام افسانه‌ای و شناخته شده صنعت تلفن همراه بود از سال آینده به بازار کسب و کار گوشی‌های هوشمند بازمی‌گردد.

در روزهای گذشته گزارش‌های متعددی درباره این که نوکیا در نظر دارد تا در سال ۲۰۱۷ میلادی با طرح‌های تازه‌ای به عرصه صنعت گوشی‌های هوشمند برگردد منتشر شده که همه آنها مورد تایید این شرکت قرار گرفتند.

اکنون نیز اطلاعات هیجان‌انگیز و دست اولی برای طرفداران نوکیا از راه رسیده است چراکه این شرکت فنلاندی به طور رسمی اعلام کرده که پس از مدت‌ها غیبت سرانجام سال آینده در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ حضور خواهد یافت.

شرکت HMD Global که اکنون صاحب امتیازی گوشی‌های نوکیا را به مدت ۱۰ سال به دست گرفته نیز تایید کرده است که علاوه بر این حضور، برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا از ۲۷ فوریه نوکیا در نمایشگاه‌های کار و تجارت نیز عرض اندام کند.

تنها دلیل عقلانی شرکت HMD Global برای شرکت در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ به نمایش گذاشتن چند گوشی موبایل است و از آن جهت که این شرکت هم‌اکنون بر توسعه گوشی‌های هوشمند نوکیا متمرکز شده است انتظار می‌رود که آیین‌های رونمایی نیز در برنامه‌های خود گنجانده باشد.

hmd

تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که شرکت HMD Global و نوکیا چه تعداد گوشی هوشمند برای معرفی در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ در چنته خود دارند و این که به طور دقیق از چه زمانی روانه بازارهای جهانی خواهند شد؟

تنها اطلاعات موجود در این زمینه مربوط به گوشی موبایل مدل D1C است که گفته می‌شود قرار است با سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا در دسترس قرار بگیرد.

گوشی Nokia D1C یک موبایل هوشمند میانه رده با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ از نوع ۱٫۴GHz کوالکوم با ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت است.

همچنین شایعه شده است که این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است که وضوح ۱۰۸۰p را پشتیبانی می‌کند و از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Nokia-smartphones-to-be-unveiled-at-MWC-2017_id88003″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار