حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات جدید اپل برای مک بوک پرو با تاچ بار لامپ ها

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید

تبلیغات شرکت های بزرگ عموما بیشتر از اینکه بخواهد یک ویدیو یا تصویر متحرک پر حرکت باشد و لوگو یا محصول را به صورت فلاشری توی چشم شما فرو کنند (!) سعی دارد تا مفهوم را به شکلی دیگر به شما منتقل کنند. اپل عموما از این دست شرکت هاست و از دیدن تبلیغات آن لذت می بریم. اجازه بدهید جدیدترین ویدیو تبلیغاتی این شرکت را پیرامون مک بوک پرو با تاچ بار ببینیم، ویدیویی با عنوان “لامپ ها” !

در این ویدیو می بینیم که اپل می خواهد در مدت ۹۰ ثانیه به ما ایده ها و اختراعات مهم و حیاتی بشریت را نشان بدهد. از آتش بگیرید تا هواپیما و موبایل و کامپیوتر و خیلی دیگر از موارد. اینکه شما ایده داشته باشید خیلی خوب است، تقریبا همه ما ایده های خوبی داریم که یا آنقدر عملی اش نمی کنیم که عملی شده اش را توسط دیگران ببینیم و حسرت بخوریم، یا می خواهیم به آن جامه عمل بپوشانیم که ابزار کافی برای آن را نداریم.

اپل معتقد است که مک بوک جدید با تاچ بار می توان در اجرایی کردن ایده هایتان به شما کمک زیادی داشته باشد. اجازه بدهید این ویدیو جذاب یک و نیم دقیقه ای را با هم ببینیم:

[aparat id=”Mut5R”]

هر چند کارشناسان امر ایرادات مشخصی به مک بوک پرو جدید چه با تاچ بار و چه بدون آن وارد می کنند اما نباید از این حقیقت گذشت که دستگاه های آینده نگر و زیبایی هستند که شاید اپل در آینده نگر بودن در آن ها کمی زیادی افراط کرده است! به قول وب سایت TheVerge این موضوع سبب زندگی همراه با دانگل (تبدیل) یا همان #DongleLife می شود!

نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/watch?v=ROEIKn8OsGU”]apple[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)