حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت اچ پی در حال کار روی گوشی ویندوزفون جدید است

یکی از قدرتمندترین ویندوزفون‌های دنیا یعنی HP Elite x3 امسال رونمایی و عرضه شد اما آن گونه که باید با موفقیت همراه نشد.

این گوشی پس از مدتی تاخیر، ابتدا در ایالات متحده آمریکا و ماه گذشته در اروپا ارایه شد اما قیمت گران آن به اضافه قابلیت‌هایی که درست و حسابی کارآیی نداشت، موجب شد تا طرفداران ویندوزفون به خرید این گوشی روی خوش نشان ندهند.

با این احوال، تو گویی شرکت اچ پی خیال ندارد تسلیم شود چون در نظر دارد تا سال آینده گوشی ویندوزفون دیگری روانه بازار کند. شایعه شده که این شرکت با مایکروسافت دست شراکت و همکاری داده تا ویندوزفونی مشتری پسند احتمالا در فوریه ۲۰۱۷ عرضه کند.

این اطلاعات از سوی هر دو شرکت مورد تایید قرار گرفته است. به اضافه این که ادعا شده شرکت اچ پی در بحث ساخت و فروش این گوشی هوشمند فعالیت خواهد کرد و شرکت مایکروسافت بخش مالی توسعه آن را عهده‌دار خواهد بود.

افزون بر همه این‌ها، ردموندی‌ها قرار است تا هر آن چه از فناوری با سابقه تولید گوشی‌های هوشمند لومیا می‌دانند در اختیار اچ پی بگذارند. همچنین در نظر است تا از قابلیت‌هایی مانند گلنس (Glance)، صفحه نمایش ClearBlack، دابل تپ (double tap) برای روشن شدن صفحه و امکانات پیشرفته دوربین عکاسی در گوشی ویندوزفون جدید اچ پی استفاده شود.

اگرچه در شایعات رواج یافته اشاره‌ای به زمان انتشار این گوشی نشده است؛ منبع خبری دیگری ادعا کرده است که مایکروسافت گفته در فوریه ۲۰۱۷ رویدادی را در شهر ردموند با هدف معرفی گوشی موبایل مجهز به ویندوز ۱۰ میزبانی خواهد کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع که گوشی Elite x3 اوایل امسال معرفی شد، این احتمال بسیار قوت دارد که شرکت‌های اچ پی و مایکروسافت گوشی موبایل ویندوز ۱۰ هوشمند خود را در همایش جهانی موبایل در فوریه ۲۰۱۷ به همگان نشان دهند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/HP-already-working-on-another-customer-focused-Windows-Phone-smartphone_id87978″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار