حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۷ برای اچ تی سی ۱۰ در چند اسکرین شات لو رفت

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی

این روزها یکی از اخباری که برای برندهای متفاوت و دستگاه های متفاوت آن ها به گوش می رسد، ارایه به روزرسانی اندروید ۷ برای آن هاست. موتورلا به عنوان اولین ارایه کننده به روزرسانی اندروید ۷ برای موتو زد و موتو زد فروس که پرچمدارهای نیمه دوم ۲۰۱۶ این شرکت است از باقی رقبا پیشی گرفت. در حالی که دستگاه هایی مثل گلکسی اس ۷ و اکسپریا ایکس پرفورمنس در برنامه آزمایشی به روزرسانی اندروید نوگت (نوقا) یا همان نسخه هفتم اندروید را دریافت کرده اند، برای باقی دستگاه و شرکت ها فعلا خبر از در دست کار بودن یا اسکرین شات های لو رفته می رسد. حال چند اسکرین شات از اندروید ۷ برای پرچمدار نیمه اول ۲۰۱۶ اچ تی سی یعنی اچ تی سی ۱۰ لو رفته است که در ادامه با هم خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

حساب کاربری LlabTooFeR در توییتر عموما موارد مربوط به رام های اچ تی سی را منتشر می کند و از این بابت منبع معتبری به شما می رود. به روزرسانی اندروید نوگت (نوقا) برای اچ تی سی ۱۰ قابلیت های جدید زیادی را به ارمغان خواهد آورد اما از اسکرین شات های لو رفته می توان فهمید که از نظر ظاهری تفاوت زیادی با رابط کاربری اچ تی سی ۱۰ در اندروید ۶ که همان سنس ۸ بود، ندارد. تفاوت های بصری بیشتر خلاصه به چند تغییر در میان بر ها، ویجت و صفحه قفل می شود.

قابلیت های پیش فرض اندروید ۷ از جمله دو برنامه همزمان، سوییچ سریع ببین دو برنامه اخیر، پشتیبانی از Vulkan API، امکان تغییر دستی DPI تصویر، تغییرات در منو تنظمیات و از این دست موارد به اچ تی سی ۱۰ نیز افزوده خواهد شد. در گالری زیر چند اسکرین شات لو رفته از اندروید ۷ برای اچ تی سی ۱۰ را خواهیم دید:

مشخصا اچ تی سی ۱۰ تنها دستگاهی نیست که این شرکت تایوانی به آخرین نسخه اندروید به روزرسانی خواهد کرد و در چند ماه آتی باید منتظر ارایه اندروید ۷ برای اچ تی سی وان ام ۹ نیز باشیم.

نظر شما درباره سرعت ارایه به روزرسانی اندروید توسط تولیدکننده های اندرویدی چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”http://www.phonearena.com/news/Leaked-screenshots-show-Android-7.0-Nougat-on-the-HTC-10_id87972″ link=””]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliahmadi61

ممنون بابت خبر
لطفا ارایه رام آندروید ۷ برای هواوی پی۹ پوش بدید (البته بتا)
عکهسها”http://dl-1.va.us.xda-developers.com/3/9/3/5/6/8/3/Screenshot_20161113-203641.png?key=XSrOTBzNawJkcgW7SdzowA&ts=1479558558
صفحه رام:
http://forum.xda-developers.com/p9/development/beta-android-nougat-7-0-emui-5-eva-t3497628

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)