حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۱۰ یا پی ۱۰ پلاس در تصویری لو رفت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

چند روز پیش در تصاویری دستگاهی را که مدعی می شدند می تواند نسخه پس تولید هواوی پی ۱۰ باشد را دیدیم. امروز اما شایعه دیگری در یک تصویر با ما نمایی از دستگاهی را نشان می دهد که هنوز مشخص نیست هواوی پی ۱۰ است یا پی ۱۰ پلاس اما از آن جهت برای ما اهمیت دارد که هر کدام از این دستگاه ها در این تصویر دیده شده باشند باز هم نگاه کلی به پرچمدار سال ۲۰۱۷ هواوی به ما خواهد داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر درباره آن به بحث بنشینیم.

تصویری که به عنوان تصویر اصلی مطلب آن را می بینید، تصویری است که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است و پی ۱۰ یا پی ۱۰ پلاس را نشان می دهد. از این بابت فرضیه پی ۱۰ پلاس پیش می آید که طراحی آن برای قاب پشتی براق است و شبیه به آنچه که در پی ۹ پلاس دیدیم به نظر می رسد. حال این دستگاه پی ۱۰ یا پی ۱۰ پلاس باشد خیلی تفاوتی در کل ماجرا ندارد چرا که این تصویر المان های کلی زبان طراحی پرچمدار ۲۰۱۷ هواوی را به ما نشان می دهد.

ابتدا می بینید که حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه به صورت مربعی نبوده و تبدیل به یک دایره شده است، چیزی که در خانواده هواوی پی (Huawei P) تا کنون وجود نداشته و بیشتر در خانواده هواوی میت (Huawei mate) این طراحی را دیده بودیم. فلاش دوربین نیز به همین شکل از حالت مربعی به دایره ای تغییر حالت داده است.

گویا هواوی پی ۱۰ به شدت شبیه به نسل های قبلی این خانواده است

در مجموع اما می توان گفت هواوی پی ۱۰ یا پی ۱۰ پلاس هر چه که هست به شدت شبیه به نسل های قبلی این خانواده است و این بدین معناست که اگر این شایعه صحیح باشد، هواوی تصمیمی بر تغییر زبان طراحی در پی ۱۰ ندارد و باید انتظار دستگاهی با همان شمایل را داشته باشیم.

این شایعه سرنخی درباره مشخصات سخت افزاری پی ۱۰ به ما نمی دهد اما قبلا در شایعات احتمال ارائه یک مدل ۵.۵ اینچی با رزلوشن QHD، چیپست کایرین ۹۶۰ در کنار حافظه رم و داخلی به صورت ۶ و ۲۵۶ گیگابایت بایتی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دو تایی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو را داشته ایم. البته که دوربین پشتی با همکاری لایکا تولید خواهد شد. با توجه به اندازه نمایشگر و سابقه خانواده هواوی پی می توان با درصد بالایی حدس زد که این مشخصات برای مدل پی ۱۰ پلاس باشد.

نظر شما درباره هواوی پی ۱۰ (Huawei P10) احتمالی چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/huawei_p10_or_p10_plus_reportedly_spotted_in_another_image-news-21714.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)