حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۷ برای موتو زد و موتو زد فورس تحت اپراتور ورایزن ارایه شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا که هم اکنون تحت تملک لنوو است، عموما از اولین شرکت های اندرویدی بوده است که در ارائه به روزرسانی برای دستگاه های خود پیش قدم شده است و سریع ترین آن ها در ارائه این به روزرسانی نیز بوده است. حالا به نظر می رسد که به روزرسانی اندروید ۷ برای آخرین پرچمدارهای این شرکت یعنی موتو زد (Moto Z) و موتو زد فورس ارائه شده است، البته فعلا برای دستگاه هایی که تحت اپراتور ورایزن امریکا ارائه شده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

androidpit-moto-z-side-w782

موتو زد و موتو زد فورس از اولین دستگاه های اندروید ۶، پس از نکسوس ها هستند که به روزرسانی رسمی و نهایی اندروید ۷ را دریافت کرده اند و این برای موتورولا و لنوو اعتبار ویژه ای دارد چرا که در حالی که شما این مطلب را می خوانید بهترین عملکرد در ارائه به روزرسانی اندروید ۷ متعلق به سونی و سامسونگ است که اندروید ۷ آزمایشی را به پرچمدار ۲۰۱۷ خود آورده اند، البته از یاد نبرید که آپدیت اندروید ۷ الجی جی ۵ در کره جنوبی ارایه شد است. موتورولا البته قبلا در ارائه به روزرسانی اندروید کیت کت یا همان ۴.۴ توانسته بود حتی زودتر از نکسوس ها این به روزرسانی را برای موتو ایکس ارائه کند!

این برای موتورولا و لنوو اعتبار ویژه ای دارد

ارائه اندروید ۷ برای موتو زد و موتو زد فورس هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما با چک کردن از قسمت تنظیمات می توانید آن را به صورت OTA (تحت وای فای و توسط خود دستگاه) دریافت کنید. البته که ما در ایران هستیم و تحت اپراتور ویرایزن دستگاهی نداریم اما اهمیت این خبر از آن جهت است که ارایه به روزرسانی اندروید ۷ تحت اپراتور ورایزن، به معنی ارایه زودهنگام این به روزرسانی برای باقی بازارهاست.

moto-z-2016-back-mods

حجم آپدیت اندروید ۷ برای موتو زد و موتو زد فورس برابر ۱٫۵ گیگابایت بوده و در مدت اعمال آن دستگاه به شکل محسوس داغ می شود، به همین دلیل بهتر است که از ماژول ها استفاده نکنید و اجازه بدهید دستگاه خنک شود.

شما در حال حاضر کدام نسخه اندروید را دارید و امیدوارید که چه به روزرسانی برای شما ارایه شود؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/android_nougat_update_now_rolling_out_for_motorola_z_and_z_force_on_verizon-news-21720.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)