حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا سال ۲۰۱۷ را برای “بازگشت به اسمارت‌فون” تایید کرد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، نوکیا

سالیان سال، شرکت نوکیا غول بسیار عظیم بازار موبایل شناخته می‌شد اما با هوشمند سازی این وسیله گوی رقابت توسط دیگر شرکت‌ها کم کم ربوده شد و شاهد کنار رفتن این دوست همیشگی بودیم. این پایان داستان نیست چرا که بر اساس گزارش‌های منتشر شده در این بازه اخیر، شرکت نوکیا در حال بازگشت به میدان رقابت است و قرار است مجدد شاهد نام نوکیا بر روی اسمارت‌فون‌های بازار باشیم. در ادامه همراه باشید.

در ۱۵ نوامبر یعنی چند روز پیش این شرکت مراسمی را برای سرمایه گذاران داشته است و اکنون در تصویر منتشر شده از این مراسم شاهد هستیم که بازگشت نوکیا به دنیای اسمارت‌فون به صورت رسمی تایید شده است و تاریخ این بازگشت هم همانطوری که انتظار داشتیم در سال ۲۰۱۷ رقم خواهد خورد.

البته یک نکته بسیار جالب در این میان وجود دارد که باید اشاره کنیم، عدم وارد شدن نوکیا به پروسه تولید اسمارت‌فون است بلکه در اصل نوکیا از برند و طراحی خود مایه خواهد گذاشت. شرکت HMD Global و شرکت تایوانی Foxconn مسئول تولیدات این شرکت خواهند بود. اگر به یاد داشته باشید فاکسکان در ماه‌های قبل این مورد را تایید کرده بود و می‌دانستیم مه بازگشت باشکوهی برای نوکیا رقم خواهد خورد.

well-have-nokia-smartphones-in-2017-2 well-have-nokia-smartphones-in-2017

مشخصات و تصاویری از اسمارت فون D1C منتشر شده بود که بر این اساس نوکیا با سیستم عامل اندروید نسخه ۷ نوقا در یک دستگاه میان‌رده با صفحه نمایش ۱۰۸۰p و Snapdragon 430 در کنار ۳ گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد. مراسم نوکیا در MWC 2017 از ۲۷ فوریه شروع خواهد شد. امیدواریم که در این مراسم شاهد رونمایی از دستگاهی هیجان انگیز تر باشیم. نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Nokia-smartphones-2017_id87955″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عارف کمانی

?????نوکیا
سلطان باز میگردد
جونمی جون

Milad.tech

عالیه
بازم اون دوربینای رویایی
بازم نمایشگرهای آمولدی که ماکزیمم برایتنسشون از ips ها بیشتره
بازم گوشیهای با استحکام
بازم گوشیهایی که از همه آنتن قویتری دارن
بازم یه برند اصیل و دوست داشتنی
امیدوارم فقط xلانچر نداشته باشه و قدرتش مثل قبل باشه

Yaser Farhadi

سامسونگ .اپل.سونی .هواوی …. همگی زانو بزنید
امپراطور دوباره برمی خیزد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....