حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط شیائومی می میکس (Mi Mix)

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

می میکس (Mi Mix) دستگاهی است که سرشار از احساسات هیجانی مثبت  و منفی است. هیجان زیبایی، هیچان بی مثال بودن، هیجان آسیب پذیر بودن هنگام افتادن از دست، هیجان مقاومت کم در برابر خراشیدگی سطح براق زیبای بدنه آن و … ! دیروز در تست مقاوم می میکس دیدیم که در مقابل خراشیدگی هیچگونه نگرانی وجود ندارد و بدنه سرامیکی در مقابل تمام وسائل روزمره که در اطراف شما پیدا می شود مقاوم خواهد بود، دوباره اینجا باید گفت شرم بر آیفون ۷ جت بلک‌ (!) اما اجازه بدهید نگاهی داشته باشیم به مقاومت می میکس (Mi Mix) شیائومی در مقابل سقوط! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست سقوط شیائومی می میکس (Mi Mix) را با هم بررسی کنیم.

xiaomi-mi-mix-shattered

قاعدتا شما هم مثل ما انتظار ندارید که سرامیک و شیشه که هر دو موجودات سختی هستند، ضربه را در خود هضم کنند و نشکنند آن هم در دستگاهی که حاشیه تصویر آن بسیار کم است و شیشه و سرامیک مستقیما به یکدیگر رسیده و هیچ نوار لاستیکی بین آن ها نیست. قبلا در ترنجی خواندیم که اگر می میکس (Mi Mix) با نمایشگر بدون حاشیه خود به زمین بخورد نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید، حال در این مطلب می خواهیم ببینیم این موضوع چقدر جدی است؟

اجازه بدهید ویدیو تست سقوط JerryRigEverything را برای می میکس شیائومی با هم ببینیم:

[aparat id=”Atc1E”]

خنده دار بود!

خنده دار بود! ببخشید اما نمی توانیم حس خود را پنهان کنیم! هر چند این موبایل فوق العاده زیباست اما هر چه باشد اگر از فاصله ۶۰ سانتی متری به زمین بخورد و نمایشگر از شمال شرقی تا جنوب غربی ترک بخورد و بدنه نیز به اصطلاح لب پر بشود، فایده اش چیست؟ قاب کنید و بگذاریدش لب طاقچه یا با یک قاب محافظ سعی کنید این اتفاق رخ ندهد. هر چند قاب یعنی حس سرامیک را از دست می دهید و خوشدستی دستگاه نیز تحت تاثیر قرار می گیرد!

نظر شما درباره می میکس (Mi Mix) شیائومی چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/watch?v=VeLKqjvmFvQ”]JerryRigEverything [/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

قشنگ نابود شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)