حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به فروشگاه Google Popup در نیویورک

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، گوگل

گوگل هم اکنون تعداد زیادی محصول سخت افزاری دارد که ساخت این شرکت است و با عنوان made by Google معرفی می شوند. برای معرفی بهتر این محصولات علاوه بر تبلیغاتی اینترنتی، ویدئویی و تلویزیونی نیاز به مکانی است تا کاربران بتوانند از نزدیک این محصولات را تجربه کنند. به همین منظور گوگل یه فروشگاه در شهر نیویورک افتتاح کرده است که در آن می توانید با محصولات ساخت گوگل تجربه کاربری داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به فروشگاه Google popup که مطمئنا تجربه جالبی است.

برندهای متفاوت عموما مکان هایی برای ارائه تجربه کاربری رایگان با دستگاه خود قبل از خرید می دهند، حال برخی از این برندها در همان مکان به فروش دستگاه خود نیز می پردازند و برخی دیگر خیر. گوگل ترجیح داده است که در popup store خود به بحث فروش وارد نشود و تنها محصولات خود را نمایش دهد.

img_1528

فروشگاه Google popup زیبایی های منحصر به فرد خود را دارد، برای مثال این شبه تابلو بالا را که می بینید وقتی شما از کنار آن عبور می کنید به اصطلاح موج مکزیکی می زند! علاوه بر آن برای نمایش اعلانات خاص از آن استفاده می شود.

بخشی برای تجربه واقعیت مجازی با پلتفرم daydream تحت پیکسل ها و هدست واقعیت مجازی گوگل در نظر گرفته شده است، بخشی برای نمایش استفاده از گوگل هوم (Google home) که به صورت جالبی به شما نشان می دهد که پاسخ چه سوال هایی را می توانید از گوگل بخواهید.

در بخش دیگری که شاید شلوغ ترین قسمت هم باشد گوگل پیکسل ها برای تست کردن موجود است و می توانید با اولین و جدیدترین پرچمدار ساعت گوگل آشنا شوید! اجازه بدهید همراه با MKBHD در این فروشگاه قدم بزنیم:

[aparat id=”C8gDS”]

جالب بود اینطور نیست؟ نظر شما چیست؟ کدام بخش Google popup store برای شما جذاب تر بود؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/watch?v=iuOslAj9-5A&t=34s”]MKBHD[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

ببخشید. سخت است شرکت است یعنی چی؟

b@b@ck

فروشگاهی متفاوت از یک شرکت متفاوت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)