حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گلکسی نوت ۵ و گلکسی Tab S2 در راه است

محصولات جدید گوگل Pixel و Pixel XL اولین گوشی‌های هوشمند بازار هستند که از آخرین و بهترین نسخه‌ی اندروید ۷ نوقا بهره‌مند هستند. در همین حال دیگر تولیدکنندگان نیز به‌سختی در تلاش‌اند تا هرچه سریع‌تر محصولات خود را به این نسخه‌ی جدید از سیستم‌عامل گوگل بروز رسانی کنند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

بر اساس گزارش Sam Mobile، سامسونگ توسعه‌ی به‌روزرسانی اندورید نوقا را برای دو محصول گلکسی نوت ۵ و گلکسی Tab S2 آغاز کرده است. مثل همیشه این شرکت تاریخ قطعی برای عرضه‌ی این آپدیت نرم‌افزاری به کاربران مشخص نکرده؛ اما حدس ما این است که سامسونگ حداقل چند ماه برای آماده‌سازی نسخه‌ی پایدار این سیستم‌عامل زمان نیاز دارد و این یعنی تا پیش از پایان سال جاری میلادی خبری از این به‌روزرسانی نخواهد بود.

سامسونگ به‌خوبی می‌داند که آپدیت نرم‌افزاری تا چه اندازه برای اکثر کاربران اهمیت دارد. به همین دلیل در کنار کار بر روی آپدیت نوت ۵ و Tab S2، این شرکت به‌تازگی نسخه‌ی بتا از اندورید ۷ نوقا را برای تعداد محدودی از کاربران آمریکایی و بریتانیایی گلکسی S7 و S7 edge ارائه کرده تا اشکالات احتمالی این نسخه را شناسایی و رفع کند.

اگر شما هم از دارندگان گوشی نوت ۵ و تبلت Tab S2 سامسونگ هستید به ما بگویید که از شنیدن این خبر هیجان‌زده شده‌اید یا نه؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/samsungs-galaxy-note-5-android-nougat-update-galaxy-tab-s2-730157/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin7r

بشدت هیجان‌زدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش