حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل جدید محصولات اپل با صفحه‌نمایش OLED در کنار نمایشگرهای LCD با ابعاد ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی سال آینده عرضه خواهند شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برندهای مطرح فناوری

بر اساس گزارشی از KGI؛ شرکت اپل در کنفرانس اخیر خود اعلام کرده است که در سال کاری آینده قصد انتشار ۳ آیفون را به‌طور هم‌زمان دارد که یکی از آن‌ها آیفون جدید و مجهز به صفحه‌نمایش OLED خواهد بود و دوتای دیگر آن دارای صفحه‌نمایش LCD در ابعاد ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی خواهد بود.

همچنین پیش‌بینی ‌شده است که در رونمایی سال آینده؛ مدل ۴٫۷ اینچی اپل دارای دوربین تک لنز خواهد بود، این در حالی است که دو مدل ۵٫۵ اینچی و مدل مجهز به صفحه‌نمایش OLED هر دو با دوربین‌‌هایی مجهز به دو لنز (لنز دوگانه) رونمایی خواهند شد. در این گزارش بیان شده است که بی‌صبرانه مشتاق رونمایی از اپل جدید در سال ۲۰۱۷ می‌باشند که به‌صورت یک مدل OLED و دو مدل TFT_LCD در اندازه‌‌های ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی می‌باشند.

شرکت اپل عمیقاً معتقد است که پیش‌بینی‌های آن‌ها مبنی بر استفاده از مدل‌‌های ۵٫۵ اینچی و OLED که دارای لنز دوگانه می‌باشد؛ در فروش این محصول کاملاً درست خواهد بود. این شرکت پیش‌بینی خود را تا حدی درست می‌داند که گفته قبلی خود، مبنی بر اینکه این محصول ۳۰ الی ۴۰ درصد فروش خواهد رفت را پس گرفته و در تجدیدنظر جدید خود عدد ۶۵ الی ۷۵ درصد را جایگزین آن کرده است.

صفحه‌نمایش OLED

به دور از تمام بیانات این شرکت، سری خواهیم زد به شایعاتی که در مورد مدل محصول جدید این شرکت رواج یافته است. شایعات قبلی حاکی از آن بودند که اپل در طراحی جدید خود سایز صفحه‌نمایش آیفون جدید را تغییر نخواهد داد و رد پای همان دو مدل ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی قبل در مدل سال جدید نیز پدیدار خواهد شد. این در حالی است که تحلیلگران بارکلی (Barclay) بر این باورند که آیفون جدید (آیفون ۸) در حال تغییر اندازه صفحه‌نمایش خود از ۴٫۷ به ۵ اینچ و همچنین از ۵٫۵ به ۵٫۸ اینچ است. در این بین نیکی (Nikkei) نیز پیش‌بینی کرده است که تمام مدل‌‌های ۴٫۷, ۵ و ۵٫۵ اینچی آیفون جدید به‌صورت پشت شیشه‌ای عرضه خواهند شد.

در این میان نیز گزارش‌هایی دیگر خودنمایی می‌کنند که در آن بیان‌شده: اپل در دهمین سالگرد آیفون خود دست به یک به‌روزرسانی عظیم خواهد زد که در ادامه آن اشاراتی داشته به تغییرات جدید آن همانند: محصول جدید اپل دارای پوشش کاملاً شیشه‌ای و یک‌تکه در قسمت جلو و شاسی خود خواهد بود که دارای یک قاب فلزی و یک صفحه‌نمایش لب‌به‌لب است که هیچ‌گونه ناهنجاری (برآمدگی) در بالا و پایین آن وجود نخواهد داشت. علاوه بر آن دوربین جلو، Touch ID, بلندگو و سنسورهای دیگر آن ظاهراً در صفحه‌نمایش تعبیه‌شده‌اند. گزارش دیگری نیز ادعا می‌کند که محصول جدید این شرکت ممکن است فقط در قالب یک قطعه کاملاً واضح و روشن از جنس شیشه خالص و به همراه یک صفحه‌نمایش OLED به بازار ارائه شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.iclarified.com/57827/apple-to-release-new-oled-iphone-alongside-47inch-and-55inch-lcd-iphone-models-next-year-report”]iclarified[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی