حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سرعت پیکسل ایکس ال با الجی وی ۲۰

در حال حاضر دو موبایل پرچمدار در بازار برای خرید وجود دارند که اندروید ۷ را به صورت پیش فرض ارایه می دهند. اولین آن ها بر خلاف چیزی که فکر می کنید برای شرکت گوگل نیست و تحت برند الجی ارایه می شود و مدل V20 این شرکت است. پس از آن، ارایه پیکسل های گوگل بود که به عنوان دومین دستگاه ها با اندورید ۷ معرفی شدند. به اولین یا دومین بودن آن ها خیلی اهمیت نمی دهیم هر چند که برای الجی افتخار بزرگی است، اجازه بدهید به سراغ عملکرد نرم افزاری گوگل پیکسل ایکس ال با الجی وی ۲۰ برویم و ببینیم کدام یک از این دو فبلت پرچمدار با اندروید ۷ عملکرد بهتری خواهند داشت. با مقایسه سرعت الجی وی ۲۰ در کنار گوگل پیکسل ایکس ال با ترنجی همراه باشید.

pixel-xl-lg-v20-cameras

از نظر مشخصات سخت افزاری می توان گفت وی ۲۰ با پیکسل ایکس ال تفاوت چندانی ندارد. چیپست پیکسل ایکس ال مدل اسنپدراگون ۸۲۱ است که البته با سرعت پایین تر از نسخه عادی این چیپست و همسان با نسل قبلی یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ یه کار گرفته شده و این یعنی تفاوت خاصی را با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ که در قلب وی ۲۰ می تپد ندارد.

پیش از دعوت شما به تماشای ویدیو مقایسه سرعت الجی وی ۲۰ با پیکسل ایکس ال لازم است خاطر نشان کنیم که سیستم عامل است دو دستگاه دقیقا یکسان نیست بلکه پیکسل ایکس ال با اندروید ۷.۱ و دستیار گوگل ارائه می شود و الجی وی ۲۰ با اندروید ۷ و بدون دستیار گوگل. بود با نبود این دستیار در سرعت عملکرد آنها تاثیری ندارد و جهت دقیق تر نمودن مقایسه خود اعلام کردیم.

بسیار خوب، اجازه بدهید آغاز کنیم:

[aparat id=”6cwm5″]

همانطور که دیدید پیکسل ایکس ال به مقدار اندکی پیش افتاد که این پیشی تا آغاز دور بررسی عملکرد مدیریت رم بیش نپایید! در دور دوم هر چند عملکرد هر دو دستگاه برای فراخوانی برنامه ها از رم خوب نبود اما وی ۲۰ از پیکسل ایکس ال به مقدار قابل توجهی پیش افتاد! مشخصا اندروید هنوز در مدیریت رم مشکل های خود را دارد و نمی دانیم دقیقا در چه نسخه ای قرار است برطرف شود!

نظر شما چیست؟ کدام دستگاه عملکرد بهتری داشت؟ این نوع تست ها برای شما اهمیت دارد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/watch?v=bG4qhWT1LR4″]Phonebuff[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iranian_mind00

اون وقت خیلیا میگن اندروید خام از همه سریع تره !
یکی اس۷ اکزینوس رو با پیکسل تست کنه تا مشخص شه سلطان اندروید کیه

mostafa67

v20 عملکرد بهتری داشت . اینم از اندروید خام و شرکت گوگل که خیلی از دوستان پیکسلو سریعترین گوشیه اندروید و بهترین میدونستن ولی اینطور نیست حداقل در عمل دیدیم v20 بهتر بود و مطمئنا s7 اگزینوس هم نتیجه بهتری خواهد داشت به نظر من فعلا گزینه های ارزونتر و بهتری نسبت به پیکسل تو بازار هست و خرید پیکسل منطقی نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)