حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدئوی تبلیغاتی OnePlus 3T

گوشی هوشمند جدید OnePlus 3T روز قبل رونمایی شد و حالا شرکت وان پلاس یک ویدئوی تبلیغاتی برای این محصول منتشر کرده که تمامی ویژگی‌های این پرچم‌دار قدرتمند اندرویدی را به شما نشان می‌دهد.

 در ادامه با ترنجی همراه باشید…

اولین ویژگی در این ویدئو نمایش داده شده شارژ سریع موسوم به Dash Charge است که به شما این امکان را می‌دهد باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری این محصول را تنها در ۹۰ دقیقه از ۱ تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید؛ حتی اگر این اندازه هم فرصت ندارید با ۳۰ دقیقه شارژ کردن می‌توانید یک روز کامل از گوشی خود بهره ببرید.

گوشی OnePlus 3T با ۶ گیگابایت رم و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تولید شده و به‌علاوه از پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ با چهار هسته‌ی پردازشی ۲٫۳۵ گیگاهرتزی نیز بهره مند است. دوربین پشتی و جلویی این دستگاه هردو ۱۶ مگاپیکسلی هستند و در این ویدئو همچنین بر بدنه‌ی تمام آلومینیومی در کنار سنسور اثر انگشت که در دکمه Home دستگاه قرار گرفته نیز تأکید شده و در ضمن به پورت USB نوع C نیز اشاره شده است.

رنگ برنزی این دستگاه از ۲۲ نوامبر عرضه خواهد شد و مدل ۶۴ گیگابایتی آن ۴۳۹ دلار قیمت‌گذاری شده، درحالی‌که مدل ۱۲۸ گیگابایتی این محصول ۴۷۹ دلار قیمت خواهد داشت. نسخه‌ای با رنگ طلایی کدر نیز کمی بعدتر عرضه می‌شود.

حالا به تماشای این ویدئوی تبلیغاتی بنشینید و به ما بگویید آیا مجذوب OnePlus 3T شده‌اید یا نه؟

[aparat id=”lxNiC”]

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-3T-video-promo-gives-you-a-look-at-everything-that-makes-the-phone-so-awesome_id87891″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش