حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا نسخه کوچک‌تر از شیائومی Mi MIX در راه است؟

امروز تصویری در شبکه‌ی اجتماعی weibo منتشر شده که به نظر می‌رسد نسخه‌ی کوچک‌تر از شیائومی Mi MIX را نشان می‌دهد. محصول تازه‌ی شیائومی که به یک صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱ درصدی مجهز شده، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این محصول به‌صورت محدود تولید شد و به‌محض اینکه به فروش گذاشته شد در عرض چند ثانیه تمام موجودی آن به پایان رسید.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

حالا به نظر می‌رسد شیائومی تصمیم دارد یک نسخه کوچک‌تر از این محصول جذاب را نیز به بازار عرضه کند. این نسخه کوچک‌تر که با کد Nano از آن یاد می‌شود، بر اساس گزارش‌ها صفحه‌نمایشی ۵٫۵ اینچی خواهد داشت و با چیپست پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ تولید می‌شود؛ این یعنی یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ مسئولیت پردازش اطلاعات را بر عهده خواهند داشت. همچنین انتظار می‌رود ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز در این محصول به کار گرفته شود.

هیچ اطلاعاتی از زمان معرفی این محصول و محدوده‌ی قیمت احتمالی آن در دسترس نیست؛ تصاویر زیر نسخه‌ی بزرگ‌تر را در کنار نسخه Nano نشان می‌دهند اما فعلاً باید برای اخبار بیشتر از این دستگاه در آینده نه‌چندان دور منتظر بمانید.

۲

۱

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Smaller-5.5-inch-version-of-the-Xiaomi-Mi-MIX-surfaces_id87921″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش