حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند OnePlus 3T رسماً معرفی شد

درحالی‌که به پایان سال ۲۰۱۶ نزدیک می‌شویم همچنان تنور رونمایی از محصولات تازه داغ است؛ در چند هفته اخیر شایعات بسیاری در مورد محصول تازه‌ی شرکت OnePlus منتشر شد و حتی همین چند ساعت قبل کمی پیش از آغاز مراسم رونمایی نیز بخشی از مشخصات فنی پرچم‌دار جدید این شرکت اشتباهاً از طریق وب‌سایت رسمی آن فاش شد؛ اما اکنون تمامی ویژگی‌های جدید OnePlus 3T به‌صورت رسمی معرفی شدند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

همان‌طور که پیش از این نیز اطلاع داشتیم، OnePlus 3T از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ بهره می‌برد و این شرکت بار دیگر برخلاف شایعاتی که وجود داشت از پنل Optic AMOLED در ساخت این نمایشگر استفاده کرده است. وظیفه‌ی پردازش اطلاعات در این محصول نیز بر عهده‌ی چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس ۲٫۳۵ گیگاهرتزی قرار گرفته و درست مانند OnePlus 3، این دستگاه جدید نیز از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد که به‌خوبی نیازهای چند عملکردی شما را پاسخگو خواهد بود؛ هرچند که در زمینه‌ی حافظه‌ی داخلی تغییراتی حاصل شده و ۳T علاوه بر نسخه ۶۴ گیگابایتی، یک نسخه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز خواهد داشت.

دوربین پشتی این محصول نیز مانند نسل قبلی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و با سنسور IMX289 شرکت سونی تولید شده، اما OnePlus وعده داده که تجربه‌ی فیلم‌برداری در این دستگاه بهبود پیدا کرده است؛ هرچند این بار تغییر اصلی در زمینه‌ی دوربین به دوربین جلویی دستگاه مربوط می‌شود که از ۸ مگاپیکسل در OnePlus 3 به ۱۶ مگاپیکسل در OnePlus 3T ارتقاء یافته است.

۱

در کنار معرفی OnePlus 3T این شرکت از یک برنامه‌ی جدید برای رابط کاربری Oxygen OS خود نیز خبر داد؛ در آینده برای به‌روزرسانی این سیستم‌عامل ابتدا نسخه‌های بتا برای تعدادی از کاربران ارسال خواهد شد و بعد از این مرحله نسخه‌ی نهایی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین اعلام شد که عرضه‌ی اندروید ۷٫۰ نیز به‌زودی برای OnePlus 3 و OnePlus 3T آغاز می‌شود؛ در نهایت نیز این شرکت تأکید کرد که هردوی این محصولات به‌طور هم‌زمان به‌روزرسانی سیستم‌عامل جدید گوگل را دریافت خواهند کرد اما طبیعتاً برای OnePlus 3T نسخه‌ی بروزتر از رابط کاربری Oxygen OS به همراه چند ویژگی جدید و اختصاصی عرضه خواهد شد.

پرچم‌دار جدید شرکت OnePlus با حداقل قیمت ۴۳۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و ۴۷۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی به فروش خواهد رسید؛ عرضه‌ی OnePlus 3T از ۲۲ نوامبر در آمریکا و از ۲۸ نوامبر در اروپا آغاز می‌شود.

نظر شما درباره‌ی این قاتل پرچم‌دار جدید چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/The-OnePlus-3T-is-official-with-updated-specs-and-starting-price-of-439_id87819″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

سنسور imx298 هست شما نوشتید ۲۸۹
😐

milad.danesh

IMX298 هست اشتباه نوشتین IMX289 اصلاح کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش