حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هشدار واتس اپ به دارندگان گوشی‌های نوکیا و بلک‌بری

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی، موبایل

اوایل سال جاری میلادی واتس اپ اعلام کرد که دیگر از گوشی‌های هوشمند قدیمی ساخته نوکیا و بلک‌بری تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۶ پشتیبانی خواهد کرد. اکنون اما این شرکت این مدت زمان را برای گوشی‌های نوکیا و بلک‌بری تا ماه ژوئن ۲۰۱۷ تمدید کرده است.

این گوشی‌ها با سیستم عامل قدیمی او‌اس بلک‌بری و سیستم عامل سیمبین کار می‌کنند و واتس اپ اوایل امسال تاکید کرد که چنین گوشی‌هایی دیگر با اپلیکیشن چت سازگاری ندارند. این شرکت خاطرنشان کرده است که گوشی‌های موبایل قدیمی دیگر واجد قابلیت‌های مورد نیاز برای پشتیبانی از ویژگی‌های نرم‌افز واتس اپ در آینده نخواهند بود.

واتس اپ در مطلب تازه‌ای در صفحه اینترنتی خود نوشته است:

«ما به زودی به پشتیبانی خود از برخی دستگاه‌ها پایان خواهیم داد. به این معنی که در ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۷ دیگر قادر به حمایت و خدمات‌دهی به پلتفرم‌های بلک‌بری او‌اس، بلک‌بری ۱۰، نوکیا S40 و نوکیا سیمبین S60 نخواهیم بود.»

این شرکت در ادامه آورده است:

«پلتفرم‌هایی که از آنها نام بردیم فاقد قابلیت‌های مورد نیاز برای دریافت ویژگی‌های آتی نرم‌افزار واتس اپ هستند. چنان چه شما از یکی از این گوشی‌ها استفاده می‌کنید به شما توصیه می‌کنیم تا برای ادامه استفاده از واتس اپ گوشی‌ خود را به سیستم عامل اندروید ۲٫۳+، ویندوزفون ۸+ و آیفون با سیستم عامل iOS 7+ تا پیش از پایان سال ۲۰۱۶ ارتقا دهید.»

همچنین تصریح شده است:

«اگرچه این گوشی‌ها بخش مهمی از تاریخ ما را تشکیل می‌دهند؛ متاسفانه دارای قابلیت و امکانات مورد نیاز برای دریافت ویژگی‌های جدید آتی واتس اپ نیستند.»

چنان چه کاربران واتس اپ در حال استفاده از گوشی‌های بلک‌بری او‌اس یا نوکیا سیمبین هستند چیزی نزدیک به شش ماه مهلت دارند تا گوشی‌های خود را به آخرین و تازه‌ترین نسخه سیستم عامل ارتقا دهند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2016/11/16/nokia-and-blackberry-users-can-use-whatsapp-until-30th-june-2017/”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

این خبر رو پوشش بدین http://m.theinvestor.co.kr/view.php?ud=20160926000417
ظاهرا سامسونگ مشکل نوت ۷ رو حل کرده و قراره نوت ۷ رو با قیمتی بسیار پایینتر قیمتی در حد یک بالارده عرضه کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار