حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۲۳ دلار صرفه جویی کنید: معرفی ۸ اپلیکیشن ios که به مدت محدود رایگان شده اند

توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند تا به مناسبت تعطیلات میلادی، هدیه‌ای ناقابل را تقدیم کاربران اپل کنند. در این پست قصد داریم تا به معرفی ۸ اپلیکیشن ios که به مدت محدود رایگان شده‌اند بپردازیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هر روز شاهد انتشار خبرهای فراوانی در سایت‌های مختلف مبنی بر رایگان شدن محدود چند اپلیکیشن ios هستیم. متأسفانه اپلیکیشن هایی که به‌طور محدود رایگان شده تا کاهش قیمت پیدا می‌کنند، تاریخ دقیقی برای حذف محدودیت قیمت ندارند و این بدان معناست که هرلحظه امکان بازگشت اپلیکیشن های رایگان شده به قیمت اصلی خود وجود دارد. بنابراین بهتر است فرصت را غنیمت شمرده و ۸ اپلیکیشن ios که دقایقی پیش رایگان شده‌اند را از اپ استور اپل دانلود کنید.

در میان این لیست می‌توانید اپلیکیشن جالبی که برای کودکان طراحی‌شده تا بتوانند ارتباط بیشتری با سیستم دریافت و ارسال ایمیل برقرار کنند را مشاهده کنید. از دیگر اپلیکیشن های موجود در این لیست می‌توان به یک به مترجم قدرتمند، اپلیکیشن مدیریت مخاطبین به‌صورت هوشمند و یک بازی خشونت‌آمیز برای عاشقان این دست بازی‌ها اشاره کرد. در ادامه می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری از این ۸ اپلیکیشن ios که به مدت محدود رایگان شده‌اند، کسب کنید.

  • Rainbow: قیمت اصلی ۰٫۹۹$

این اپلیکیشن به شما اجازه خواهد داد تا کیبورد یکنواخت و خسته‌کننده آیفون و آیپد خود را جلوه‌ای تازه ببخشید. Rainbow مجموعه‌ای شامل بیش از ۲۰ تم متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا رنگ و بویی تازه به تایپ و گفتگوهای متنی خود هدیه دهید.

اپلیکیشن ios


مترجمی بسیار قدرتمند که قادر است بیش از ۴۰ زبان مختلف در سراسر جهان را به یکدیگر ترجمه کند. ازجمله قابلیت‌های جالب و کارآمد این اپلیکیشن می‌تواند به امکان دیکته کردن متون و خواندن آن‌ها در حالت آفلاین اشاره کرد. هم‌اکنون می‌توانید این مترجم فوق‌العاده را به‌صورت رایگان از اپ استور دانلود نمایید.

 اپلیکیشن ios


اگر به دنبال راهی برای مدیریت صحیح و کارآمد CPU گوشی خود هستید، پیشنهاد اپ استور برای شما اپلیکیشن فوق‌العاده SYStem Activity Monitor است. این برنامه با نمایش اطلاعات و عملکرد CPU، RAM، Wi-Fi و عملکرد باتری می‌تواند امکان مدیریت هرچه بهتر گوشی را برای شما فراهم آورد. اپلیکیشن SYStem Activity می‌تواند با دسته‌بندی اطلاعات و عملکرد بخش‌های مختلف سخت‌افزاری گوشی، نموداری گرافیکی را برایتان ترسیم کند تا دیدی بهتر نسبت به عملکرد آیفون یا آیپد خو داشته باشید.

 اپلیکیشن ios


با اپلیکیشن GifORama 2 می‌توانید به‌سادگی هر چه تمام‌تر عکس‌ها، فیلم‌ها، فایل‌های Gif و حتی ویدیوهای ضبط‌شده توسط دوربین گوشی را به انیمیشن‌هایی جالب تبدیل کنید. این اپلیکیشن امکان ذخیره‌سازی انیمیشن‌های خروجی را در البوم گوشی فراهم می‌سازد تا بتوانید به‌راحتی آن‌ها را با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک‌گذارید.

 اپلیکیشن ios


تا به حال با مشکل پاک‌سازی دسته‌جمعی مخاطبان خود در گوشی مواجه شده‌اید؟ Simpler Pro به شما اجازه می‌دهد تا مخاطبین تکراری و یا بدون استفاده خود را به‌صورت دسته‌جمعی تنها با یک لمس حذف کنید. لمس مجدد این اپلیکیشن شما را قادر می‌سازد تا فایلی پشتیان از مخاطبان خود تهیه‌کرده تا در مواقع لزوم بتوانید از طریق این بکاپ، شماره مخاطبین خود را بازگردانید.

 اپلیکیشن ios


  • USadBro: قیمت اصلی ۰٫۹۹$

اگر دوست دارید تا با استفاده از خلاقیت خود، ترس یا ناراحتی را در تصاویر دوستان خود ایجاد کنید، اپلیکیشن USadBro ابزاری مناسب برای شما خواهد بود. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا اشک یا حس ترس و نگرانی را بر روی چهره‌های موجود در تصاویر قرار داده و آن‌ها را با سایر دوستان خود با اشتراک‌گذارید.

اپلیکیشن ios


همان‌طور که از نام Brutal Street (وحشیان خیابان) برمی‌آید، خشونت و درگیری‌های فیزیکی عنصر جدانشدنی این بازی است. توسعه‌دهندگان، از این بازی با نام جنگ خونین باندها یاد می‌کنند.

 اپلیکیشن ios


  • Maily: قیمت اصلی ۴٫۹۹$

مخاطب اصلی اپلیکیشن Maily کودکان ۴ تا ۹ ساله هستند. این برنامه به نحوی طراحی‌شده و توسعه‌یافته که کودکان می‌توانند به‌راحتی از آن بهره برده و با فرایند ارسال و دریافت نامه‌های الکترونیکی منسوب به ایمیل بیشتر آشنا شوند.

 اپلیکیشن ios

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Check-out-these-8-paid-iOS-apps-that-are-free-for-a-limited-time_id87812″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشاد

اگه همچین چیزی برای اندروید هم سراغ دارید ممنون میشم معرفی کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید