حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل سال ۲۰۱۷ سه مدل آیفون معرفی می کند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، برندهای مطرح فناوری

ما هر روز شاهد انتشار شایعاتی پیرامون آیفون سال ۲۰۱۷ هستیم که هیچ یک تایید یا تکذیب شده نیستند. گفته می‌شود سال آینده اپل به مناسب ۱۰ سالگی آیفون برنامه بزرگی در سر داشته و می‌خواهد این گوشی‌هوشمند را با تغییرات عمده رو به رو کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

اخیرا شایعاتی پیرامون صفحه‌نمایش OLED آیفون ۸ منتشر شده و حال به تازگی مینگ چی کو KGI، در گزارشی جدید اطلاعات تازه‌ای را منتشر کرده است. کو معتقد است سال ۲۰۱۷ با سه مدل آیفون رو به رو خواهیم شد که از مشخصات مختلفی بهره می‌برند.

به گفته مینگ چی کو سه آیفون دارای ویژگی‌های زیر هستند:

آیفون ۴٫۷ اینچی با صفحه‌نمایش LCD و دوربین استاندارد

آیفون ۵٫۵ اینچی با صفحه‌نمایش LCD و دوربین دوگانه

آیفون ۵٫۵ اینچی با صفحه‌نمایش OLED و دوربین دوگانه

هر سه مدل از طراحی جدیدی برخوردار هستند و بدنه فلز و شیشه‌ای را شامل می‌شوند. قابلیت شارژ بی‌سیم، ضخامت کمتر و کلید Home خازنی از دیگر ویژگی‌های این آیفون‌ها است. اگرچه گفته می‌شود صفحه‌نمایش مدل رده‌بالا OLED می‌باشد اما مشخص نیست آیا دیگر مدل‌ها نیز از چنین صفحه‌نمایش بهره می‌برند یا خیر.

یک سالی تا معرفی آیفون ۸ باقی مانده و باید تنها تا آن زمان برای کسب حقیقت منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.neowin.net/news/apple-rumored-to-be-launching-three-new-iphones-next-year-one-with-oled-screen”]neowin[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

یعنی الان صفحه نمایش OLED شده یه آپشن!؟ دیگه تقریبا رو خیلی از میان رده ها هم صفحه نمایش اولد وجود داره. مطمئنا اپل بخاطر این آپشن نما حداقل ۱۰۰ دلار اضافه میگیره از مشتری…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH