حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری هواوی میت ۹ (Mate 9) مشخص شد: خیلی خوب

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

عمر باتری یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید تلفن همراه هوشمند است و این انتظار وقتی بیشتر می شود که شما درباره یک فبلت فکر می کنید. اساسا یکی از خصیصه های اصلی فبلت ها را می توان عمر باتری خیلی خوب آن ها دانست که از دلایل اصلی خرید آن ها نیز هست. امروز می خواهیم عمر باتری هواوی میت ۹ (Huawei mate 9) را با هم بررسی کنیم، فبلت نیمه دوم سال ۲۰۱۶ که در اصل برای رقابت در سال ۲۰۱۷ آماده شده است.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری میت ۹ را در کنار چیپست ۱۶ نانومتری کایرین ۹۶۰ و نمایشگر FHD قرار دهید تا در همین ابتدا نتیجه نهایی را حدس بزنید. میت ۹ از نظر عمر باتری در بخش وبگردی بهتر از دستگاه هایی با عمر باتری خیلی خوب مثل گلکسی اس ۷ اج و آیفون ۷ پلاس ظاهر شده و در باقی موارد عملکرد متفاوتی را نشان می دهد.

تصویر زیر نتیجه آزمون عمر باتری وب سایت GSMArena است:

mate-9-battery

همانطور که می بینید هواوی در زمینه باتری میت ۹ قابل اعتماد عمل کرده و نتیجه خوبی را برای فبلت خود به ثبت رسانده است. به جز عمر باتری باید گفت مدت زمان شارژ شدن نیز اهمیت زیادی دارد. هواوی با شارژر سریع خود که فناوری ویژه همین شرکت را دارد با ولتاژ و آمپر به ترتیب ۴.۵ ولت و ۵ آمپر جلو آمده که سبب می شود تنها در مدت ۲۰ دقیقه فبلت شما ۴۰ درصد از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را شارژ کند و این عالی است. اوضاع وقتی جالب تر می شود که تنها ۱ ساعت برای شارژ ۹۰ درصد از باتری غول پیکر میت ۹ زمان نیاز است.

نظر شما درباره عملکرد هواوی در بخش باتری میت ۹ چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/huawei_mate_9-review-1520p3.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

عقب گرد داشته
mi5s plus با باتری ۳۸۰۰ و ۵٫۷ اینچ ۱۰۴ ساعت باتری میده در حالی که میت ۹ در حد میت ۸ (۱۰۳ ساعت)هم ظاهر نشده.
قیمت نجومی دو برابر هم داره.هواوی هم دندون گرد شد.

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

خیلی خوب فقط برازنده اس ۷ اج هست بس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)