حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار بیلد جدید ویندوز ۱۰ موبایل برای ویندوزفون‌هایی که به روزرسانی‌ سالگرد را دریافت نکرده‌اند

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که ویندوزفون دارید ولی موفق به دریافت به روزرسانی سالگرد ویندوز ۱۰ موبایل نشده‌اید این خبر جالب را حتما بخوانید.

مایکروسافت به تازگی بیلد جدیدی منتشر کرده که مخصوص افرادی است که به روزرسانی سالگرد ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت نکرده‌اند. این بیلد به شماره ۱۰۵۸۶٫۶۸۲ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

هنوز مشخص نیست که چرا مایکروسافت تصمیم گرفته است که بیلد جدیدی برای دارندگان گوشی‌های قدیمی ویندوزفون منتشر کند تا به این ترتیب به روزرسانی سالگرد را دریافت کنند. جالب این که این شرکت هنوز هیچ بیانیه رسمی در این خصوص منتشر نکرده است.

این به روزرسانی مانند دیگر به روزرسانی‌های تجمعی به احتمال زیاد دارای ویژگی‌هایی است که عمدتا برطرف کننده باگ هستند و قابلیت‌های جدیدی با خود به همراه ندارد.

این به روزرسانی مناسب حال افرادی است که می‌خواهند ویندوز ۱۰ موبایل را به هر قیمتی که شده روی گوشی‌های قدیمی‌تر مانند لومیا ۹۲۰ و لومیا ۱۰۲۰ نصب کنند. شما نیز اگر در حال استفاده از دستگاهی با نسخه سیستم عامل ۱۰۵۸۶ هستید، این به روزرسانی شامل حال‌تان می‌شود.

محض اطلاع خوب است بدانید که بیلد ۱۰۵۸۶٫۶۸۲ در هشتم نوامبر گردآوری و آماده شده است. دستگاه‌های واجد شرایط دریافت ویندوز ۱۰ موبایل یا دستگاه‌‌هایی که هم‌اکنون در حال استفاده از به روزرسانی سالگرد هستند این به‌ روزرسانی را دریافت نخواهند کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowscentral.com/windows-10-mobile-build-10586682-rolling-out-devices-not-anniversary-update”]windowscentral[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

این چیزی که توی عکس می بینم چیز غیر ممکنیه ویندوز ۱۰ موبایل وقتی شارژ باتری زیر ۴۰ درصد باشه اصلأ شروع به دانلود آپدیت نمی کنه ولی توی عکس با باتری خالی داره آپدیت میشه حتی اگه به شارژر هم متصل باشه بازم تا ۴۰ درصد نشه داتلود شروع نمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار