حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هواوی Mate 9 Pro به صورت رسمی معرفی شد : عضوی جدید در خانواده میت ۹

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، حتما بخوانید، هواوی

کمپانی هواوی چند سالی است که راه خود را به خوبی در بازار گوشی های هوشمند باز کرده است و توانسته در میان این رقابت سخت بین گوشی های هوشمند ، بسیار محبوب باشد و طرفداران بسیاری را به سمت محصولات خود بکشاند .

هواوی در زمینه ی گوشی های پرچمدار و گوشی های میان رده ی خود بسیار قدرتمند عمل کرده است و تا به امروز گوشی های موفق بسیاری مانند هواوی P9 که بیش از ۹ میلیون فروش داشته و همجنین سری جدید گوشی های خود را که با سری میت ۹ ثبت کرده ، روانه ی بازار گوشی های هوشمند کرده است . سری میت ۹ این کمپانی شامل دو گوشی هواوی میت ۹ و هواوی میت ۹ پورش دیزاین می شود که مدل پورش دیزاین این گوشی با همکاری برند پورش ، طراحی شده است که یک گوشی هوشمند لاکچری را برای طرفداران خود به ارمغان آورده است و چندی پیش نیز در خبر های ذکر شده به بررسی آن ها پرداختیم .

اما با استناد به اخباریکه در gsmarena منتشر شده است ، کمپانی هواوی یک گوشی دیگر را نیز در دو نسخه به این خانواده اضافه کرد که آن را هواوی Mate 9 Pro نامگذاری کرد ، با ترنجی در بررسی این عضو جدید خانواده هواوی همراه باشید .

مشخصات فنی گوشی هواوی Mate 9 Pro :

این کمپانی چینی در مدل میت ۹ خود از یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی و در مدل پورش دیزاین از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی استفاده کرد که گویا هواوی Mate 9 Pro بیرو راه پورش دیزاین است و به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی مجهز است که با تراکم پیکسلی ۵۳۴ ، رزولوشن QHD را در اختیار کاربر قرار میدهد و درصد screen-to-body این صفحه نمایش ۷۳% می باشد . در ادامه کمپانی هواوی برای پنل جلویی این گوشی ، یک لنز ۸ مگاپیکسلی را برای دوربین ثانویه قرار داده است که گشودگی دیافراگم آن برابر با f/1.9 است و توانایی فیلمبرداری Full HD را به ارمغان می آورد . و همچنین مانند مدل پورش دیزاین در داخل Home Button ، یک سنسور اثر انگشت وجود دارد که در امنیت این کوشی نقش بسزایی دارد .

هواوی Mate 9 Pro

اما اگر به پنل پشتی این گوشی توجه کنیم ، متوجه شباهت بسیار زیاد این گوشی با مدل پورش دیزاین این کمپانی میشویم که تنها لوگوی انحصاری Porsche Design در پنل پشتی این گوشی استفاده نشده است ولی محل دوربین دوگانه و فلش LED این دو مدل با همدیگر یکسان هستند . هواوی Mate 9 Pro در بخش دوربین اصلی خود بسیار پیشرفته عمل کرده است و از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در این دوربین ها استفاده کرده است از این جهت که این گوشی هوشمند به نسل دوم دوربین دوگانه ی برند Leica مجهز است که دو لنز ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل دهنده ی این دوربین دوگانه است و از ویژگی های این دوربین پیشرفته باید به تکنولوژی OIS و phase detection & laser autofocus اشاره کرد و گشودگی دیافراگم این دوربین برابر با f/2.2 است . برای شارژدهی این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ mAh در نظر گرفته شده است که تا میزان بسیار مطلوبی کاربر را از شارژ کردن بی نیاز می کند .

هواوی Mate 9 Pro

اما اگر از بخش های طراحی ، دوربین و . . . بگذریم به مهمترین بخش یک گوشی هوشمند یعنی پردازنده های آن میرسیم : کمپانی هواوی برای پردازنده ی مرکزی این گوشی از چیپست هشت هسته ای Hisilicon Kirin 960 استفاده کرده است که این هشت هسته را ، ۴ هسته Cortex-A73 با فرکانس پردازشی ۲٫۴ GHz و ۴ هسته را نیز Cortex-A53 با فرکانس پردازشی ۱٫۸ GHz تشکیل می دهد و همچنین در کنار CPU اصلی یک چیپست Mali – G71 MP8 وظیفه ی انجام فرامین گرافیکی را بر عهده دارد . در بخش آخر به وجه تفاوت این دو نسخه از هواوی Mate 9 Pro می رسیم که این گوشی هوشمند در دو نسخه با ۶GB رم همراه با ۱۲۸GB حافظه ی داخلی و ۴GB رم همراه با ۶۴GB عرضه خواهد شد که نسخه ی اول ۶۸۶ دلار و نسخه ی دوم نیز ۷۷۵ دلار قیمت دارد که هر دو نسخه ۱۱۰ دلار از دو نسخه ی هواوی میت ۹ گرانتر هستند و گوشی هواوی Mate 9 Pro در چهار رنگ Space Gray, Moonlight Silver, Champagne Gold, Rose Gold هم اکنون در دسترس است .

هواوی Mate 9 Pro

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/huawei_mate_9_pro_goes_official__its_the_same_as_porsche_design-news-21620.php”]gsmarena[/button]



 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........