حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ هیبریدی یوگا ۹۱۰ لنوو راهی بازار شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، لنوو

شرکت لنوو اخیرا لپتاپ هیبریدی یوگا ۹۱۰ را به عنوان محصولی رده‌بالا، معرفی کرده و حال این عضو جدید خانواده یوگا برای خرید دردسترس قرار گرفته است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

یوگا ۹۱۰ در حقیقت لپتاپ هیبریدی پرچمدار لنوو محسوب شده که هم‌اکنون از طریق وب‌سایت رسمی لنوو به فروش می‌رسد. اگرچه قیمت اصلی یوگا ۹۱۰ بیش از ۱۳۰۰ دلار است اما کمپانی موردبحث به مناسبت لانچ آن، تخفیف بزرگی قائل شد.

به گفته لنوو، یوگا ۹۱۰ با قیمت ۱۰۵۰ دلاری به فروش می‌رسد و تا مدت محدودی این تخفیف پابرجاست. از مشخصات مدل ۱۰۵۰ دلاری یوگا ۹۱۰ باید به پردازنده Core i7-7500U نسل هفتمی کبی‌لیک اینتل، صفحه‌نمایش ۱۳٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسلی، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه اس‌اس‌دی ۲۵۶ گیگابایتی اشاره داشت.

البته مشتریان اگر به دنبال مدلی با صفحه‌نمایش ۴K هستند، بایستی ۱۲۸۰ دلار پرداخت کنند. همچنین مدل دیگری با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، صفحه‌نمایش ۴K و حافظه اس‌اس‌دی یک ترابایتی با قیمتی بیش از ۱۶۵۰ دلار در نظر گرفته شده و قابل خرید است.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت لنوو مراجعه کنید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/31593/lenovo-yoga-910-now-available-for-purchase/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH