حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با استفاده از برنامه ‘Fingerprint Gestures’ یکی از جذاب ترین قابلیت های پیکسل های گوگل را به گوشی خود بیاورید

یکی از بهترین و جالب ترین قابلیت های پیکسل ها، توانایی استفاده از حسگر اثر انگشت برای پایین آوردن نوار نوتیفیکیشن است. گوگل در مراسم معرفی گوشی های خود اعلام کرد که این قابلیت قرار است به طور اختصاصی برای پیکسل ها بماند، اما شما می توانید این قابلیت را روی گوشی خود امتحان کنید.

SuperThomasLab، برنامه نویسی است که راه حلی برای این مشکل پیدا کرده است.Fingerprint Gestures برنامه ای است که دقیقا کاری را انجام می دهد که از نامش مشخص است. شما با استفاده از این برنامه می توانید حسگر اثر انگشت خود را طوری تنظیم کنید که بر اساس زمان تپ شما بر روی حسگر کار های مختلفی را انجام دهد.

nexus2cee_screenshot_20161112-173530

این برنامه حتی قابلیت هایی بسیار بیشتر از پیکسل ها را رای شما فراهم می کند. به عنوان مثال شما می توانید از حسگر خود به عنوان دکمه بازگشت، هوم، برنامه های اخیر، کنترلر پخش موزیک و …  استفاده کنید. اگر تلفن همرا شما روت شده باشد می توانید از قابلیت sleep هم استفاده کنید. کاربران اندروید ۷ و بالاتر می توانند از حسگر برای فعال کردن حالت چند پنجرگی هم استفاده کنند.

nexus2cee_screenshot_20161112-173546-217x386 nexus2cee_screenshot_20161112-173537-217x386

برای استفاده از این برنامه شما ورژن اندروید شما بالاتر از ۶ باشد. همچنین باید دستگاه مشا دارای حسگر اثر انگشت باشد. به این موضوع هم باید توجه کنید که این برنامه در تمام دستگاه ها به طور صحیح و کامل کار نمی کند. به عنوان مثال ما از این برنامه در دو دستگاه Nexus 5x و ZenPad 3S 10 استفاده کردیم. حسگر نکسوس تمام فرمان ها را به درستی اجرا می کرد در حالی که تبلت ما که حسگر مربوطه را در کلید فیزیکی هوم دارد، در اجرای برخی از فرمان ها مشکل داشت.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MehranD

سلام .اصلا برنامهٔ خوبی نیست .روی نوت ۵ نصب کردم .کاملا گیجه .فرق بین یه کلیک یا دابل کلیک رو نمیتونه تشخیص بده. از نظر دستورات لمسی هم که برای بالا پایین بردن منوی آبشاری استفاده میشه بسیار ضعیف و گیجه

MehranD

سلام .اصلا برنامهٔ خوبی نیست .روی نوت ۵ نصب کردم .کاملا گیجه .فرق بین یه کلیک یا دابل کلیک رو نمیتونه تشخیص بده. از نظر دستورات لمسی هم که برای بالا پایین بردن منوی آبشاری استفاده بسیار ضعیف و گیجه. پاکش کردم.

Alibitaraf

روی نوت ۵ با رام پرت شده نوت ۷ infinity p9 تست کردم همه چیش خوب بود به جز دابل تپ، دابل تپ رو تشخیص نمیده

AK_007

رو نوت ۴ کار نکرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل