حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی لو رفته از گوشی OnePlus 4 با پردازنده ی Snapdragon 830

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس با زمان کوتاهی که وارد بازار گوشی های هوشمند شده است توانسته به خوبی جای خود را در این رقابت سخت پیدا کند .

گرچه این کمپانی تا به حال گوشی های خیلی زیادی را تولید نکرده است اما تمامی گوشی هایی که روانه ی بازار کرده است موفق و از بازخورد های خوبی برخوردار بوده است . از جدیدترین گوشی های حال حاضر این شرکت ، می شود به گوشی OnePlus 3 اشاره کرد که توانست برند وان پلاس را به تعداد زیادی از دوستداران تکنولوژی معرفی کند تا بتواند برای گوشی های نسل بعد خود طرفدار های خود را داشته باشد . و بعد از نسل سوم گوشی های خود تصمیم به تولید نسخه ای قدرتمند تر از OnePlus 3 را گرفت تا بتواند نقص های آن را بپوشاند که این گوشی را OnePlus 3T نام گذاری کرد . در خبر گوشی هوشمند OnePlus 3T در تاریخ ۲۵ آبان به صورت رسمی عرضه میشود مشخصات فنی این گوشی هوشمند را مشاهده کردیم که تنها تفاوت آن با نسل فبلی جایگزینی پردازنده ی snapdragon 821 به جای snapdragon 820 میباشد که دلیل گرانی ۸۰ دلاری این گوشی میباشد ، با ترنجی در ادامه ی مطلب همراه باشید .

بر اساس اطلاعاتی که از سایت خبری phonearena به بیرون درز شده است ، کمپانی وان پلاس نه تنها قصد عرضه ی گوشی OnePlus 3T خود را دارد بلکه نسل چهارم این گوشی های هوشمند را در صف تولید خود قرار داده است . با تکیه به این منبع خبری گوشی OnePlus 4 در پنل جلویی خود به یک صفحه نمایش ۵٫۳ اینچ مجهز است که رزولوشن ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ را در اختیار کاربر قرار میدهد و این صفحه نمایش از نوع  AMOLED میباشد . در بخش دوربین این گوشی ، برای دوربین اصلی از دو لنز استفاده شده است و همچنین در پنل پشتی گوشی OnePlus 4 یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وجود دارد که زمان مطلوبی به کاربر شارژ رسانی میکند .

چندی پیش در خبر پردازنده ی جدید Snapdragon 830 با ویژگی پشتیبانی از Quick Charge 4.0 دیدیم که کمپانی مشهور کوالکوم قرار است پردازنده های جدید خود را با نام Snapdragon 830 تولید کند . این پردازنده های قدرتمند ویژگی های بسیار منحصر به فردی دارند که در خبر ذکر شده آن ها را بررسی کردیم و شاهد آن بودیم که گوشی های مجهز به این پردازنده ها ، میتواند انقلابی را در زمینه ی باتری و مدت زمان شارژ شدن گوشی ها رقم بزند . گوشی OnePlus 4 در دل خود یک پردازنده ی Snapdragon 830 را جای داده است که این گوشی هوشمند میتواند لقب اولین گوشی عرضه شده با این پردازنده را به خود اختصاص دهد همچنین در کنار این پردازنده مرکزی ، یک رم ۶ یا ۸ گیگابایتی قرار دارد که سرعت بسیار بالایی را به گوشی انتقال میدهد و برای حافظه ی داخلی این گوشی نیز کمپانی وان پلاس ، حجم ۱۲۸ گیگابایت را در نظر گرفته است .

گوشی OnePlus 4

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Rumored-specs-for-the-OnePlus-4-surface-again-dual-cameras-4000mAh-battery-and-up-to-8GB-of-RAM_id87712″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Javid

به به آقا احسان نویسنده خوب سایت
موفق باشی احسان جان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........