حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با استفاده از Ambi-Turner قابلیت کنترل با حرکات دست را به ambient Display خود اضافه کنید

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اخبار

Ambient Display قابلیت جذابی است که می توانید به وسیله آن می توانید به سرعت از پیام ها و اطلاعات گوشی خود مطلع شوید.

کابران گوشی های پیکسل گوگل می توانند با استفاده از برنامه  Ambi-Tuner صفحه Ambient Display خود را بهبود ببخشند. به وسیله این قابلیت شما می توانید زمانی که دستگاه خود را از جیب خود بیرون می آورید یا زمانی که گوشی خود را از روی میز بر می دارید به سرعت از پیام های خود مطلع شوید.

Ambient Display برای اولین بار با اندروید ۵ و به همراه Nexus 6 معرفی شد( این قابلیت توسط موتورولا توسعه داده شد و برای اولین بار تحت عنوان Moto Display در گوشی های این شرکت استفاده شد.) در نکسوس ۶ شما می توانستید انتخاب کنید که صفحه مربوطه چگونه فعال شود(با حرکت دست از روی سنسورها یا برداشتن گوشی از سطح) اما در نسل های بعدی گوشی های گوگل-نکسوس ۶P و ۵X و پیکسل های جدید- این حق انتخاب از کاربر گرفته شد.

Ambi-Turner این حق انتخاب را به کاربران نسل جدید گوشی های گوگل می دهد که Ambient Display را چگونه فعال کنند، خارج کردن از جیب، برداشتن از روی میز، حرکت دست بر روی سنسور مجاورت یا هر سه!! با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به فشردن کلید هوم یا پاور برای آگاهی از پیام های خود نخواهید داشت.

Ambi-Turner، برنامه ای رایگان است اما برای دسترسی به تمام قابلیت ها باید ۹۹ سنت پرداخت کنید. این برنامه نیازی به دسترسی روت ندارد و برای استفاده از آن باید ورژن اندروید شما بالاتر از ۶ باشد. همچنین این برنامه برای اندروید خالص توسعه داده شده است و استفاده از آن بر روی دستگاه های دیگر شرکت ها ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود.

Ambient Display قابلیتی است که به لطف بهبود مصرف باتری و دسترسی آسان توجه زیادی جلب کرده است و می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/ambi-turner-ambient-notifications-google-pixel-728603/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشاد

اگه کسی رو دستگاه های سامسونگ استفاده کرده تجربه ش رو بگه ک باگ داره یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل