حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال کاهش فروش سامسونگ در امریکا به دلیل ریاست جمهوری ترامپ و حمایت از تولیدات داخلی

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

احتمالا توجه کرده اید که اکثر مراسم معرفی دستگاه های اصلی، حرکت کمپین های تبلیغاتی تاثیرگذار و پیشنهادات ویژه در بازار امریکا با اروپا صورت می گیرد. با توجه به رفتار شرکت های مختلف درباره بازارها می توان به راحتی دریافت که نظر آن ها پیرامون این بازار چیست.  شاید بازار چین و هند نیز از نظر تعداد فروش حرف زیادی برای گفتن داشته باشند اما این فقط تعداد فروش است نه لزوما سود بیشتر. بازار امریکا از سودآورترین بازارهای موبایل است و همه شرکت های موبایل از جمله سامسونگ این موضوع را به خوبی می دانند. حال بررسی ها نشان می دهد که موقعیت سامسونگ با انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا در این بازار مورد تغییر واقع خواهد شد و احتمال کاهش فروش این شرکت وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تعدادی از بررسی ها از جمله بررسی SK Securities نشان می دهد که اگر دولت امریکا تصمیم به افزایش میزان هزینه واردات محصولات خارجی در این زمینه به امریکا بگیرد، سامسونگ ضرر بزرگی در این زمینه خواهد کرد. البته این یک موضوع غیر قابل اجتاب برای سامسونگ بوده و به دلیل آن نمی تواند از بازار خوبی مثل امریکا چشم بپوشد اما در نهایت یا باعث گران تر شدن دستگاه های وارداتی به این شرکت می شود و یا باعث کمتر شدن حاشیه سود سامسونگ موبایل خواهد بود. البته با اینکه اولی باعث کاهش فروش سامسونگ و دومی باعث کاهش سود این شرکت می شود اما در نهایت آن چیزی که مد نظر دولت امریکا است، محقق خواهد شد. این موضوع تنها برای سامسونگ نبوده و الجی نیز احتمالا از آن، آسیب های احتمالی را احساس کند.

البته هنوز مشخصا معلوم نیست که چه زمانی این قدم حمایتی توسط دولت امریکا برای صنایع داخلی برداشته خواهد شد، حتی به زمان احتمالی اجرای این کمپین انتخاباتی نیز اشاره ای نشده است. البته می توان حدس زد که این تهدید مقداری جدی است که سبب شده بررسی ها دچار نگرانی شوند. هنوز هیچ موردی تایید یا تکذیب نشده است اما آنطور که مشخص است، این تغییر ریاست جهوری می تواند تاثیرات مشخصی در این زمینه داشته باشد. نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/11/14/analyst-predicts-samsung-smartphone-sales-in-the-us-might-decline-due-to-protectionist-threats/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

مرگ بر ترامپ،ولی در کل نمیتونه این کار رو بکنه چون اقتصادش ضعیف که هست ضعیف تر میشه،البته هر دولتی که اومده پشت اپل در اومده،الان اپل هم که به این قدرت رسیده چون دولت پشتش هست وگرنا تا الان نابود شده بود،الان سامسونگ فروشش از اپل تو خود امریکا بیشتر هست و رتبه یک رو سامسونگ گرفته واسه خودش ولی دولتش تا میبینه اینطوری شده میاد یه قانون جدید میزاره تو امریکا که فروش اپل بیشتر بشه تا سامسونگ محدود بشه تو فروش.

grimm

وقتی تولیدات با کیفیتی داره بایدم این کارو بکنه خوب به جای خرید محصولاتی بی کیفیتی که منفجر می شن و کلی دردسر درست می کنن از محصولات با کیفیت خودشون استفاده کنن اپل و پیکسل و لومیا برای همه سلیقه و با همه سیستم عاملی هم هست برای عکاسی و کارای اداری از لومیا و برای بازی و کارای معمولی از اندروید و برای عشاق گوشی های لوکس اپل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)