حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی گوشی هواوی P10 در بنچمارک GFXBench رویت شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، هواوی

امروزه دید بسیاری از کاربران به برند های چینی تغییر کرده است و باعث شده عده ی بیشتری از مردم به این برند ها و محصولاتش رو بیاورند .

برند هایی مانند هواوی و شیائومی جزو برترین برند های کشور چین محسوب میشوند که گوشی های هوشمند بسیار قدرتمندی را روانه ی بازار کرده اند : گوشی هایی قدرتمند مطابق با آخرین تکنولوژی و فناوری روز دنیا ، کیفیت ساخت بسیار بالا ، قیمتی بسیار مناسب تر نسبت به دیگر رقبا و . . . همه و همه باعث شده تا این دو برند چینی در بازار گوشی های هوشمند بسیار شناخته شوند .

از موفق ترین و جدیدترین گوشی های هوشمند کمپانی هواوی باید به هواوی میت ۹ و هواوی میت ۹ پورش دیزاین اشاره کرد که تا الان بهترین و قدرتمند ترین گوشی هواوی محسوب میشود . این کمپانی بعد از تولید سری میت ۹ خود و با توجه به بازخورد های خوبی که از فروش ۹ میلیونی گوشی هواوی P9 خود داشت ، در فکر عرضه ی گوشی هوشمندی دیگر تحت عنوان هواوی P10 است که با تکیه بر اخبار سایت phonearena ، مشخصات فنی کامل این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است که در ادامه به بررسی آن میپردازیم .

مشخصات فنی گوشی هواوی P10 :

گوشی هواوی P10

با توجه به تصویری که در بالا آمده است مشخصات فنی این گوشی هوشمند به شرح زیر است :

گوشی هواوی P10 در بخش پنل جلویی خود به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ مجهز است که در بالای این صفحه نمایش باکیفیت ، یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای دوربین ثانویه قرار دارد که تماس های ویدئویی را برای این گوشی با کیفیت بالایی برقرار میکند و همچنین میتوان حدس زد که این گوشی هوشمند مانند نسل قبلی خود به سنسور اثر انگشت نیز مجهز باشد . در پنل پشتی این گوشی نشانی خاصی از این که هواوی P10 به دوربین دوگانه مجهز است ، دیده نمیشود و تنها به یک دوربین اصلی با لنز ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است که توانایی فیلم برداری ۴K را به ارمغان می آورد . حجم باتری این گوشی هنوز مشخص نیست اما هواوی P10 با سیستم عامل پیشفرض اندروید ۷٫۰ نوقا عرضه میشود .

در بخش داخلی و پردازنده ها ، گوشی هواوی P10 به یک چیپست هشت هسته ای Kirin 960 مجهز است که فرکانس پردازشی آن برابر با ۲٫۳GHz میباشد و در کنار این پردازنده مرکزی ، چیپست Mali G-71 وظیفه ی پردازش فرامین گرافیکی این گوشی را بر عهده دارد و همچنین ۶ گیگابایت رم سرعت خوبی را به انجام تمامی این فرامیت میدهد . برای حافظه ی داخلی این گوشی ، کمپانی هواوی حجم ۲۵۸ گیگابایت را در نظر گرفته است . و در آخر باید گفت که این گوشی با شماره سریال LON-L29 دیده شده است در صورتی که نسل قبلی یعنی هواوی P9 با شماره سریال LON-L19 ثبت شده است .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-P10-specs-revealed-by-a-GFXBench-benchmark-test_id87699″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
micro0o

سلام دوستان! ببخشید که به موضوع زیاد ربطی نداره
تو نکسوس ۶پی میشه حالت ویبره وقتی که طرف مقابل گوشی رو بر میداره اضافه کرد؟ انگار تو تنظیماتش همچین چزی نیست
پ ن۱: از نوت ۵ بیای به نکسوس و اندوید خالص انگار از اقیانوس اومدی تو یه دریاچه:))) خیلی محدود و ساده ست این اندروید خالص! البته الان اندروید ۷٫۱٫۱ دارم جاش :ِD
پ ن۲: هواوی کیفیت ساخت دستگاه هاش فوق العادست، نمونش همین نکسوس…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........