حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی لو رفته گوشی Meizu Pro 7 با نسبت ۱۰۰% صفحه نمایش به بدنه

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

امروزه گوشی های هوشمند تمام تلاش خود را می کنند تا به بیشترین نسبت screen-to-body دست پیدا کنند که هم به زیبا شدن گوشی کمک شایانی می کند و هم کمک میکند تا از بیشترین فضای صفحه نمایش در پنل جلویی گوشی استفاده کرد .

چندی پیش در خبر آیا این پاسخ میزو (Meizu) به می میکس شیائومی است؟ نیز مشاهده کردیم ، که این برند به دنبال ارائه ی اولین گوشی هوشمند با بیشترین نسبت screen-to-body است و قصد رساندن این عدد را به بالای ۹۰ دارد و تمام هدف خود را گذاشته است که به بالاترین عدد در بالای ۹۰% برسد . اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به گوشی های هوشمند بازار و درصد screen-to-body آن ها بیندازیم ، میتوان به آیفون ۷ ، گلکسی اس ۷ و شیائومی می میکس اشاره کرد که درصد screen-to-body این گوشی ها به ترتیب ۶۶% ، ۷۲% و ۸۵% هستند که بیشترین رکورد مربوط به گوشی شیائومی می میکس است .
گوشی Meizu Pro 7

برند Meizu برای گوشی Pro 7 خود دو نسخه در نظر گرفته است نسخه ی اول با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه میشود و نسخه ی دوم نیز با ۶ گیگابایت رم اما با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه میشود که به ترتیب نسخه ی اول ۴۰۰$ قیمت دارد و برای داشتن نسخه ی دوم با حجم بیشتر ، باید قیمت ۴۵۰$ را بپردازید . اما بقیه ی مشخصات فنی گوشی Meizu Pro 7 با یکدیگر یکسان است که در ادامه نگاهی کوتاه به این مشخصات میندازیم .

گوشی Meizu Pro 7

این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی از نوع Super AMOLED مجهز است که رزولوشن ۲۱۶۰ * ۱۰۸۰ را در اختیار کاربر قرار میدهد و ظرافتی برابر تنها ۶٫۵mm دارد . در پنل جلویی یک لنز ۸ مگاپیکسلی نیز قرار دارد که برای دوربین ثانویه مورد استفاده قرار میگیرد اما اگر قرار باشد به دو ویژگی خاص دیگر این گوشی توجه کنیم میتوان به تکنولوژی شارژ سریع mCharge 4.0 اشاره کرد که تا ۴۰ دقیقه شارژ گوشی را از ۰% به ۱۰۰% میرساند اشاره کرد و همچنین این گوشی برای امنیت خود به سنسور اثر انگشت Qualcomm’s ultrasonic مجهز است . و برای سخن آخر باید گفت که این گوشی در تاریخ ۲۴ دسامبر مصادف با ۴ دی ماه به صورت رسمی عرضه میشود .

گوشی Meizu Pro 7

گوشی Meizu Pro 7

گوشی Meizu Pro 7

گوشی Meizu Pro 7

گوشی Meizu Pro 7

گوشی Meizu Pro 7

گوشی Meizu Pro 7

گوشی Meizu Pro 7

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Previously-leaked-bordlerless-Meizu-phone-could-be-the-Pro-7_id87707″]phonearena[/button]

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........