حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماسک تنفسی ضد آلودگی هوای شیائومی معرفی شد

قبلا تلاش‌هایی از شائومی برای ارائه‌ی محصولاتی جهت تضمین سلامت کاربران در هوا و محیط‌های آلوده را دیده‌ایم. از آن‌جمله می‌توان به دستگاه‌های تصفیه کننده‌ی هوای این شرکت اشاره کرد. اما اخیرا شائومی محصولی کاربردی به این دسته افزوده است.

ماسک تنفسی و ضد آلودگی شیائومی این محصول جدید است که از پارچه‌ی پلی استر با کیفیت و تراکم بالا و بصورت دست دوز ساخته شده است. یک فیلتر هوا نیز با توانایی فیلتر ۹۹ درصدی ذرات معلق بسیار ریز (PM 2.5) بر روی این ماسک قرار گرفته است.

cloth-pear-fresh-air-masks

cloth-pear-fresh-air-masks-7

cloth-pear-fresh-air-masks-8

سیستم فیلتر این ماسک چند تکه است و قابلیت جدا شدن دارد و فیلتر کارتریج آن نیز به راحتی قابل تعویض است. بر روی این ماسک ۵۰ گرمی یک فن با قابلیت ارائه ۳ سرعت چرخش متفاوت و یک دکمه خاموش و روشن فیلتر وجود دارد. این فیلتر همچنین به یک باتری لیتیوم پلیمر با قابلیت تنظیم حالت ذخیره‌ی نیرو مجهز است که می‌توان آن را شارژ کرد و برای استفاده‌های بعدی آماده نگه داشت. مدت زمان شارژ باتری نیز بین ۸-۴ ساعت بیان شده است.

cloth-pear-fresh-air-masks-9

cloth-pear-fresh-air-masks-10

img-1

قیمت این ماسک نیز ۸۹ یوان معادل تقریبی ۱۳ دلار آمریکاست و پیش‌بینی می‌شود که بازار چین و هندوستان به‌دلیل آلودگی هوای آن‌ها، از بازار‌های اصلی فروش این ماسک تنفسی باشند.

گالری تصاویر

cloth-pear-fresh-air-masks-12

img

cloth-pear-fresh-air-masks-2

img

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/11/07/xiaomi-launches-cloth-pear-fresh-air-mask-priced-89-yuan/”]Gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
different.boy

دم شیا گرم.ادم حال میکنه همچین کمپانی هایی هستن و فعالیت میکنن.کیفیت.سادگی.ارزونی همه چی باهم.گجت های شیا رو باید همشو خرید.واقعا چیز بی کاربرد و بی کیفیت نمیزنه.حتی بالشت هاشم کلی روشون کار شده و با مهندسی بالا همه گجت هاشو میسازه.من ک حال میکنم باهاش اساسی.دمت گرم مازیار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down