حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه:وان پلاس ۳T به ۸ گیگ رم مجهز می شود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شایعات، وان‌پلاس

چندین هفته است که خبرها و شایعات متعددی را در مورد گوشی آینده وان پلاس می خوانیم. اکنون گفته می شود، جانشین وان پلاس ۳ که قرار است در ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) معرفی شود، به ۸ گیگ رم مجهز می شود. با ما در ادامه همراه باشید.

اخیرا صحبت هایی مبنی بر استفاده این گوشی از اسنپدراگون ۸۲۱، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور جدید، اندروید نوقا و صفحه نمایش Amoled منتشر شده اند. در حالی که تمام این مشخصات عالی هستند، بهترین و عالی ترین ویژگی این گوشی را باید رم ۸ گیگابایتی این گوشی نامید.

البته خبر استفاده وان پلاس ۳T از ۸ گیگ رم ابتدا باید توسط وان پلاس تایید شود. اما استفاده این گوشی از اسنپدراگون ۸۲۱ توسط کوالکام تایید شده است. با توجه به اینکه استفاده از ۶ گیگ رم در پرچمدار های ۲۰۱۶ تبدیل به امری عادی شده اما وان پلاس قصد دارد تا با معرفی گوشی جدیدش با ۸ گیگ رم تا پایان سال ۲۰۱۶ خودنمایی کند.

وان پلاس ۳ دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری بود که در برابر رقبایش ظرفیت کمی داشت، پس شاید وان پلاس در گوشی جدیدش از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری استفاده کند.

احتمالا این گوشی قیمتی معادل با ۴۷۹ دلار خواهد داشت که در صورت صحت این قیمت، گران ترین گوشی وان پلاس خواهد بود.به هر حال، اگر شایعات در مورد این گوشی صحت داشته باشند، با یکی از بهترین گوشی های بازار مواجه خواهیم شد.

احتمالا وان پلاس ۳T در ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) معرفی خواهد شد. انتظار خبر های بیشتری را قبل از معرفی در مورد این گوشی داریم. پس با ترنجی پیگیر اخبار این گوشی باشید.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/The-OnePlus-3T-may-very-well-be-the-first-phone-to-come-equipped-with-8GB-of-RAM_id87683″]phonearena[/button]

[button type=”link” link=”http://www.gizmochina.com/2016/11/10/oneplus-3t-feature-8gb-ram-says-new-rumor/”]gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

یعنی چهار روز دیگه خبر میاد که بایدیک کیس ببندی پشت کولت بعد با یک سیم وصلش کنی به یک صفحه ۵ اینچ برای اجرای اندروید ۹ و ۱۰ مایکروسافت داره سعی می کنه نرم افزار های وین۳۲ رو با اسنپ ۸۳۰ و رم ۸ اجرا کنه بعد گوگل خسته نباشی برای اجرای اپهای موبایل رم ۸ گیگ می خواد خیلی مسخرست اپلم که تازه داره به رم ۳ میره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید