حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جوایز وسوسه کننده سامسونگ برای جا انداختن اکوسیستم «تایزن»

سامسونگ اشتیاق زاید الوصفی برای جلب توجه توسعه دهندگان با هدف ساخت نرم‌افزار مخصوص گوشی‌های هوشمند “تایزن” (Tizen) دارد.

این شرکت در کوششی به منظور جذب سرمایه‌گذاری ابزار تشویقی Tizen Mobile App Incentive Program را ساخته و اعلام کرده که از فوریه تا اکتبر ۲۰۱۷ به توسعه دهندگانی که برای “تایزن” اپلیکیشن بسازند جایزه ۹ میلیون دلاری اعطا می‌کند.

بر پایه اعلام سامسونگ، کسانی که بتوانند در مدت زمان اعلام شده بیش از ۱۰۰ نرم‌افزار بنویسند بابت هر نرم‌‌افزار ۱۰ هزار دلار پاداش می‌دهد. چنین روشی برای اغوا و تطمیع مردم قطعا کارساز است. افرادی که تمایل به شرکت در برنامه سامسونگ را دارند می‌توانند از اوایل ماه ژانویه شروع به ثبت نام کنند.

اگرچه پر پیدا است که سامسونگ به ترفند‌هایی از این دست در همین حد و اندازه بسنده نمی‌کند؛ به راحتی می‌توان دریافت که اقدام کنونی این شرکت در واکنش و پاسخ به گوگل در شیوه ساخت گوشی‌های خود است. حالا که نوت ۷ از دور گردونه رقابت‌ها بیرون رفته، ۲ گوشی‌ “پیکسل” و “پیکسل ایکس ال” در جرگه گوشی‌های اندروید فرصت و مجال بیکران برای جولان در اختیار دارند.

ناگفته پیدا است که گوگل پرده از ترفندهای خود برای پیشی گرفتن از رقبا برنخواهد داشت اما سبب نمی‌شود تا شرکتی مانند سامسونگ دست روی دست بگذارد و برای اکوسیستم خاص خودش هیچ گونه سرمایه‌گذاری نکند.

حالا با همه این حرف‌ها، اگر شما نیز در زمره توسعه دهندگان هستید و بدتان نمی‌آید که پولی به جیب بزنید، خوب است بدانید که غول فن‌آوری، یعنی سامسونگ، خیال دارد تا سال آینده میلادی گوشی‌های Samsung Z1، Samsung Z2 و Samsung Z3 را روانه کند. همچنین بعید نیست که دیگر تلفن‌های هوشمند تایزن را برای رونمایی در چنته داشته باشد. پس تا دیر نشده آستین همت بالا بزنید!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.engadget.com/2016/11/11/samsung-tizen-mobile-app-incentive-program/”]engadget[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

یعنی از تاچ ویز بهتره خوب چرا به جای تاچ ویز از تایزن استفاده نمی کنه جفتشون پوسته ای برای اجرای اپ های اندروید هستن به عنوان یک سیستم عامل مستقل که تایزن رو نمیشه پذیرفت چون داره از اپ های اندروید استفاده می کنه و این یعنی از پیش تسلیم رقیب شده الان مایکروسافت هم می تونه اجازه اجرای اپ های اندروید یا اپل رو درکنار اپهای یونیورسال خودشه اضافه کنه به ویندوز۱۰ موبایل ولی این کار باعث میشه برنامه نویسها یک برنامه برای اندروید بنویسن و روی ویندوز۱۰ موبایل هم اجرا بشه و رقابت هم از بین میره و کیفیت هم پایین میاد

milad.danesh

تاچ ویز یک رابط کاربری هست ولی تایزن یه سیستم عامل هست مثل اندروید و ios و ویندوز فون …

milad.danesh

و اینکه اضافه کنم تایزن در راستای اندروید قرار داره ولی بر پایه اندروید تیست یعنی اینکه هسته هر دو لینوکس هست ولی کاملا از هم جدا هستند

mega08

دادج اشتباه میزنی .
اولا .تایزن سیستم عامل بر پایه لینوکس . ولی تاچ وایز. ی لانچره رون اندروید
بعدم .اپل کمپانیه نه سیستم عامل که بشه نرم افزارشو رو گوشی اجرا کرد . ios . iphone

iranian_mind00

طرح رو کاملا اشتباه تررجمه کردید ، تو سایت خود تایزن هم چک کردم ،
هر ماه به ۱۰۰ اپ برتر ۱۰ هزار دلار جایزه داده میشه و اصلا لازم نیست ۱۰۰ تا اپ تولید کنی

You can earn $10,000 every month if your app is ranked the monthly top 100.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار