حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل سال آینده آیپد ۱۰.۹ اینچی بدون حاشیه معرفی می کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، برندهای مطرح فناوری

شرکت اپل انتظار می رفت در جریان رویداد ماه اکتبر تبلت جدیدی معرفی کند اما چنین نشد و تنها به معرفی مک بوک پرو اکتفا کرد. حال به نظر می رسد کمپانی کوپرتینویی برنامه بزرگی برای سال آینده دارد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

به گفته موسسه تحقیقاتی Barclays انگلستان، اپل در کنار معرفی دو تبلت آیپد ۹.۷ و ۱۲.۹ اینچی جدید، یک تبلت ۱۰.۹ اینچی به لیست تبلت‌های خود می افزاید.

از نظر ابعاد تبلت ۱۰.۹ اینچی مشابه مدل ۹.۷ اینچی است اما به لطف نمایشگر تقریبا بدون حاشیه، طراحی بهبودیافته ای پیدا کرده است. Barclays می گوید مدل ۱۲.۹ اینچی از صفحه نمایش True Tone برخوردار است و مدل ۹.۷ اینچی آیپد پرو نیز شامل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی می شود.

در دیگر ویژگی ها باید به چهار میکروفون و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره داشت که در آیفون های جدید خبری از آن نبود. هیچ خبری از معرفی آیپد مینی جدید نبوده و اپل آخرین بار سال ۲۰۱۵ بروزرسانی جزئی در آیپد مینی ۴ انجام داده است.

همچنین نسل جدیدی برای آیپد ایر ۲ در نظر گرفته نشده است. به هر حال این گزارش تنها شایعه‌ای بیش نبوده و برای کسب اطلاعات رسمی باید منتظر کسب جزئیات تکمیلی و حقیقی بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.technobuffalo.com/2016/11/11/ipad-no-bezel-2017-release/”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH