حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

«وان پلاس» گوشی ارتقا یافته معرفی می‌کند

همه منتظرند تا وان پلاس (OnePlus) شرکت چینی سازنده تلفن همراه روز ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان ۹۵) از گوشی ارتقا یافته جدید خود به طور رسمی رونمایی کند.

گوشی جدید که از قرار پیشتر تصاویری از آن به بیرون درز کرده ۳T نام دارد و احتمالا نسخه ارتقا یافته گوشی دیگری موسوم به OnePlus 3 است که ماه ژوئن سال جاری میلادی معرفی و عرضه شد.

شرکت تولید کننده می‌گوید که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکوم است. یعنی همان پردازشگر ۲٫۳۵GHz که در گوشی پیکسل ساخت گوگل به کار رفته و همان چیزی که قرار است در سربند واقعیت مجازی Daydream به کار رود.

آن گونه که کارل پی، نایب رییس وان پلاس، در توئیتر خود مرقوم کرده مدل ۳T دارای صفحه نمایش امولد (AMOLED) است و این بر خلاف شایعه درگرفته‌ای است که می‌گفت شرکت وان پلاس فعلا مشکل دارد و باید به صفحه نمایش ال سی دی (LCD) اکتفا کند.

همچنین چو افتاده که این گوشی ۸ گیگابایت رم دارد و یک باتری ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از نوع شارژ سریع (fast charging) کار قدرت رسانی به آن را انجام می‌دهد. دیگر این که گفته‌اند که این گوشی ارتقا یافته وان پلاس به سیستم عامل نسخه OxygenOS بر مبنای اندروید ۷٫۰ نوقا مجهز است.

همه مشخصات و مختصات عجالتا در حد حدس و گمان‌ است و حقیقت ماجرا زمانی دیده می‌شود که این گوشی در فروشگاه‌ها عرضه شود و کاربر با چشم خودش همه چیزش را  از نزدیک ببیند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.theverge.com/circuitbreaker/2016/11/10/13582578/oneplus-newphone-3t-launch-november-15″]theverge[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار