حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه‌ی راه خانواده‌ی Moto در سال ۲۰۱۷ فاش شد

امروز صبح نقشه‌ی راه محصولات سری Moto برای سال ۲۰۱۷ به بیرون درز کرد که اسامی مدل‌های مختلف این خانواده برای سال آینده در آن ذکر شده است. در گذشته به شما گزارش دادیم که تمامی گوشی‌های هوشمندی که شرکت لنوو در آینده عرضه کنند تحت عنوان برند Moto ارائه خواهند شد؛ هرچند که این موضوع به‌طور رسمی از طرف لنوو اعلام نشده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

بر اساس این نقشه‌ی راه مشخص است که موتورولا تنها در طراحی دو دستگاه Moto Z و Moto G سهیم است؛ این یعنی لنوو در طراحی و تولید دیگر محصولات این خانواده برای سال ۲۰۱۷ به‌صورت عمده نقش‌آفرینی خواهد کرد؛ دو دستگاه Moto X و Moto M نیز به‌طور کامل توسط لنوو تولید می‌شوند. این در حالی است که Moto C و Moto E توسط لنوو و با همکاری یک شریک دیگر که در این لیست از آن با نام ODM یاد شده است، انجام خواهد گرفت.

نقشه راه خانواده‌ی Moto در سال ۲۰۱۷ به این شرح است:

Moto Z – Motorola

Moto X – Lenovo

Moto M – Lenovo

Moto G – Motorola / Lenovo

Moto E – Lenovo / ODM

Moto C – Lenovo / ODM

برای فهمیدن اینکه لنوو در تولید کدام یک از محصولات این سری مشارکت داشته با توجه به محصول تازه رونمایی شده‌ی Moto M می‌توانید در تصویر زیر ببینید که علاوه بر لوگوی خفاشی موتورولا بر روی جعبه‌ی این گوشی نام لنوو نیز در حاشیه کناری به چشم می‌خورد.

lenr

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/2017-Moto-roadmap-leaks-revealing-the-return-of-the-Moto-X_id87617″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش