حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاهایی از سامسونگ با مدل های SM-G950 و SM-G955 در کنار SM-N950 در حال توسعه اند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات

دومین ماه از پاییز نیز رو به پایان است و هر چه به آغاز ماه پایانی زمستان نزدیک می شویم، شایعات درباره دستگاه هایی که در آن بازه معرفی خواهند شد، بیشتر می شود. این بار اما شایعات کمی پای خود را فراتر گذاشته و درباره دستگاهی که در ماه پایانی تابستان سال بعد نیز معرفی خواهد شد، اظهار نظر داشته اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شایعاتی که درباره مدل های SM-G950 و SM-G955 و البته SM-N950 منتشر شده است را با هم بخوانیم.

sm-g950

در جدیدترین شایعات منتشر شده از سوی @evleaks عتوان می شود که مدل عددی گلکسی اس ۸ و اس ۸ اج آنطور که حدس زده می شد نیست. طبق انتظار می بایست مدل عددی گلکسی اس ۸ و اس ۸ اج را SM-G940 و SM-G945 حدس می زدیم، این را با توجه به مدل عددی نسل های پیش می توان عنوان کرد اما گویا سامسونگ ترجیح داده است تا از عدد ۴ گذشته و به مدل های عددی SM-G950 برای گلکسی اس ۸ و SM-G955 برای گلکسی اس ۸ اج برسد.

اما این شایعه تنها درباره دو مدل گلکسی اس ۸ و اس ۸ اج نیست، مدل دیگری به شماره SM-N950 نیز در این شایعه به آن اشاره شده است و همانطور که حدس می زنید، این دستگاه می تواند جانشین گلکسی نوت ۷ باشد. حال اینکه این دستگاه تحت برند گلکسی نوت ارایه شود یا خیر مشخص نیست اما می دانیم که با این مدل عددی، دارا بودن مشخصات خانواده گلکسی نوت تایید می شود .

هنوز برای گمانه زنی درباره گلکسی نوت ۸ زود است اما درباره گلکسی اس ۸ و اس ۸ اج به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تا اندازه نمایشگر را کمی افزایش دهد تا طرفداران ناکام گلکسی نوت ۷ بتوانند حداقل از جنبه اندازه نمایشگر، یک دستگاه شایسته برای خود انتخاب کنند. نظر شما درباره این شایعات چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/tipster_confirms_samsung_galaxy_s8_model_numbers_reveals_new_galaxy_note_is_in_the_works_as_well-news-21557.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)