حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست گلکسی اس ۸ در ژانویه آغاز می شود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

پیرو شایعات قبل مبنی بر معرفی زودهنگام پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ موسوم به گلکسی اس ۸، اما به نظر می رسد شرکت کره ای برنامه خود را تغییر داده و جهت عدم مرتکب شدن اشتباه گلکسی نوت ۷، پرچمدار جدید را دیر از موعد معرفی می کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

به گزارش یک روزنامه معتبر، سامسونگ ممکن است برای تست بیشتر گلکسی اس ۸ تاخیری در عرضه و معرفی این پرچمدار به وجود آورد. حال براساس گزارش انتشاری از کره جنوبی، شرکت موردبحث از ماه ژانویه تست گلکسی اس ۸ را آغاز می کند و در حال حاضر نیز تاریخ معرفی مشخصی وجود ندارد.

به گفته تعدادی تامین کننده قطعات سامسونگ، آنها دسته اولیه قطعات گلکسی اس ۸ را جهت تست ماه ژانویه به سامسونگ ارائه می‌دهند. منابع همچنین می افزایند که قطعات اصلی در ماه فوریه به سامسونگ تحویل داده خواهد شد و این نشان می دهد تولید انبوه باید در همان ماه آغاز شود.

سامسونگ عمدتا معرفی پرچمدار سال یعنی سری گلکسی اس را در رویداد MWC که ماه فوریه برگزار می شود، انجام می دهد. سرانجام یک ماه بعد محصول جدید را عرضه می دارد.

منبع دیگری می گوید اگرچه سامسونگ می خواهد تست های اضافی با گلکسی اس ۸ انجام دهد اما همچنان تاریخ عرضه ماه مارس خواهد بود. در حقیقت تمامی این احتیاط از روی مشکلات گلکسی نوت ۷ بوده تا باری دیگر شاهد چنین مشکلی در گلکسی اس ۸ نباشیم.

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/11/samsung-will-reportedly-start-testing-galaxy-s8-in-january/”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

یه گوشی پر افتخار از سامسونگ در راه است،اس هشت دنیای موبایل رو دگرگون میکند،سامسونگ تو اس هشت سنگ تمام میزاره و دهن همه ترول ها رو کاملا میبنده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH