حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اختراع به ثبت رسیده از گوشی منعطف سامسونگ که احتمالاً برای سال ۲۰۱۷ آماده می‌شود

به نظر می‌رسد تمام تلاش‌ها در واحد موبایل سامسونگ فعلاً به آماده‌سازی زودتر و البته بی‌نقص پرچم‌دار بعدی این شرکت گلکسی S8 معطوف شده است. اما ما منتظر اخبار بیشتری در مورد محصول منعطف احتمالی سامسونگ که به پروژه‌ی Valley شهرت دارد بودیم که پیش‌تر شایعه‌ی رونمایی از این مدل با نمایشگر منعطف در بهار ۲۰۱۷ منتشر شده بود؛ اما به نظر می‌رسد باید در نیمه‌ی دوم سال آینده منتظر این محصول باشیم.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

با اتفاقاتی که برای نوت ۷ رخ داده سامسونگ تصمیم گرفته تا با به تأخیر انداختن رونمایی از یک محصول خاص به نفع پرچم‌دار محبوب خود در کنار افزایش کیفیت این محصول از به حاشیه رفتن S8 جلوگیری کند. تحلیلگران از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ به‌عنوان زمان تولید انبوه نسل ششم نمایشگرهای منعطف این شرکت خبر داده‌اند و می‌توانیم در سه‌ماهه‌ی سوم سال آینده منتظر محصولات مجهز به این فناوری از سامسونگ و ال‌جی باشیم. بله ظاهراً ال‌جی نیز به دنبال رونمایی از چنین محصولی برای سال آینده است.

تحلیلگران مدعی شدند که سامسونگ حدود ۱۰ میلیون نمایشگر منعطف ۷ اینچی OLED را تا یک ماه مانده به پایان سال آینده تولید خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این حجم از صفحه‌نمایش‌های منعطف برای استفاده در یک محصول ویژه از طرف سامسونگ در نظر گرفته شده است؛ اما فراموش نکنید که شاید تمامی این نمایشگرها مربوط به محصولات سامسونگ نباشد زیرا شایعه شده که اپل نیز برای سال آینده از آیفون ۸ Plus با صفحه‌نمایش منعطف رونمایی خواهد کرد و می‌توان بخشی از این تولیدات سامسونگ را برای این شرکت در نظر گرفت.

۵

حالا با انتشار تصاویر یک اختراع ثبت‌شده از پروژه‌ی Valley توسط سامسونگ در کره‌ی جنوبی می‌توان حدس زد که محصول نهایی چه شکلی خواهد داشت. برخلاف تمامی رندرهای غیررسمی پیشین از چنین محصولی، تصاویری که امروز منتشر شده به‌مراتب منطقی‌تر و انجام پذیرتر به نظر می‌رسند. در وسط این محصول یک لولا به چشم می‌خورد، شبیه به چیزی که امروزه در سرفیس بوک مایکروسافت استفاده شده است.

قطعاً این دستگاه یک گوشی دراز است که بر روی خود تا می‌شود و امکان حمل راحت‌تر را برای شما فراهم می‌کند و هنگامی که به یک صفحه‌ی بزرگ نیاز دارید، می‌توانید آن را باز کرده و استفاده کنید. جزئیات بسیار زیادی از این مکانیزم لولایی جدید در رندرهای منتشر شده به چشم می‌خورد و حتی دکمه‌ی فیزیکی که مسئول باز کردن خودکار این گوشی را بر عهده خواهد داشت نیز نمایش داده شده است. این گوشی هوشمند احتمالی فوق‌العاده جالب به نظر می‌رسد و امیدواریم بتوانیم در سال ۲۰۱۷ نمونه‌ی واقعی آن را به شما معرفی کنیم.

۴
۳ ۱

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsungs-foldable-phone-tipped-on-track-for-2017-detailed-patent-reveals-possible-design_id87572″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

سامسونگ مهد تکنولوژی،یه گوشی محشر و خاص که فقط از پس سامسونگ بر میاد،سامسونگ قلب تکنولوژی دنیا.

MR.CAMPER

آقای چالتون این افتخار رو به بنده میدید در تلگرام عضو گروه سامسونگ ما باشید؟؟؟؟
Shahin696969
خوشحال میشم در خدمت دوستانی نظیر شما باشم.

mehrdadpesar

خیلی دراز نیست؟ چرا باید دراز باشه گوشی موبایل؟

armin sat

دنیای گوشی های هوشمند نیاز به یک نو اوری و انقلاب بزرگ داره مثله همین گوشیه سامسونگ ثبت اختراع شده،چون واقعا دیگه همشون یکنواخت شدن و جایی برا پیشرفت نداره به حد اعلا رسیدن

mehrdad_ma

این گوشی رزولوشن نمایشگرش چطوری در میاد؟

hamidreza2000m

چرنده! تو جیب بره عین خیار میشکنه! این ضخامتش نقطه ضعفشه! معنی نداره تو سال ۲۰۱۷ گوشی بذاری تو جیبت که ۲-۳ سانت ضخامت داشته باشه که! اگه بتونن جوری طراحی کنن که پس از تا خوردن ضخامتش بشه ۱ سانت یعنی شاهکار کردن!

grimm

الان این نوآوریش کجاست گوشی تاشو که دیگه از دور خارج شده این لولا هم که همون لولا سرفیسبوکه صفحه نمایش تاشو که به ضخامت کاغذ بود رو هم که الجی سال ۲۰۱۴ ثبت کرده و حتی توی نمایشگاه های متعددی به نمایش گذاشت

iranian_mind00

هیچ جا ، یه گوشی معمولی شبیه همه گوشیای دیگه ست :))

انقد باحاله نظرتون که کلا آدم هیچی نمیتونه بگه ، بیخیال قطعا به انقلابی بودن مشکی براق نمیرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش