حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید منتشر شده از گوشی Vivo Xplay 6

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

امروزه به غیر از برند های مشهور چینی مانند هواوی و شیائومی نام برند Vivo نیز زیاد به گوش میخورد ، چند روز گذشته با وبسایت ترنجی در گوشی vivo Y67 توسط شبکه مخابراتی TENAA رصد شد  و  گوشی‌های جدید Vivo عاقبت رونمایی می‌شوند؟  مشاهده کردید که این کمپانی چینی فکر های بسیاری در سر دارد و قرار است به زودی چند گوشی هوشمند را روانه ی بازار کند نا بیشتر در این بازار و رقابت سخت دیده شود .

روز ۱۷ نوامبر همه منتظر این کمپانی هستند تا گوشی های هوشمند Vivo X9 و Vivo X9 Plus را معرفی کند ، گوشی هوشمندی که قرار است پرچمدار این کمپانی تلقی شود : پردازنده ی مرکزی هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۵۳ ، ۶ گیگابایت حافظه ی RAM ، دو لنز ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین ثانویه و . . . که میتواند باعث شود این گوشی هوشمند نماینده  ی کمپانی Vivo شود .

اما نه تنها این کمپانی در فکر عرضه ی گوشی های هوشمند Vivo X9 و Vivo X9 Plus میباشد ، بلکه گوشی Vivo Xplay 6 را نیز در صف تولید گوشی های خود قرار داده است . با استناد به اخباریکه از سوی phonearena منتشر شده است ، به تازگی عکس ها و اطلاعاتی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است که در ادامه ی مطلب نگاهی کوچک به این مشخصات میندازیم ، با ترنجی همراه باشید .

 

 

گوشی Vivo Xplay 6

 

گوشی Vivo Xplay 6

 

گوشی Vivo Xplay 6 در بخش پردازنده ی خود مجهز به چیپست Snapdragon 821 میباشد که احتمال میرود از چهار هسته تشکیل شده باشد و همینطور برای پردازش تسک های گرافیکی از یک پردازنده ی Adreno 530 در این گوشی استفاده شده است . کمپانی Vivo در بخش حافظه ی رم از همان رم ۶ گیگابایتی که در گوشی Vivo X9 و Vivo X9 Plus خود استفاده کرده است در گوشی Vivo Xplay 6 نیز ، به کار برده است و برای ذخیره سازی فایل ها نیز ۱۲۸ گیگابایت را در نظر گرفته است که میتواند حجم بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد . در بخش آخر و اطلاعاتی که از این گوشی هوشمند در اختیار میباشد ،  میتوان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی اشاره کرد که از جهت شارژدهی کاربر را تا مدت قابل توجهی از شارژ کردن بی نیاز میکند و همینطور صفحه نمایشی با رزولوشن QHD که پنل جلویی این گوشی را تشکیل میدهد ، از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است .

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Photographs-surface-showing-the-back-and-front-of-the-Vivo-Xplay-6_id87549″]phonearena[/button]

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........