حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۷ آزمایشی برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج از فردا ارایه می شود

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

بازار ارایه نهایی و آزمایشی آپدیت اندروید ۷ حسابی داغ است. عموما عادت داریم که چنین شرایط و اخبار را در اواسط پاییز تا اواسط زمستان برای کاربران اندرویدی شاهد باشیم. پس از ارایه اندروید ۷ آزمایشی از سوی سونی برای اکسپریا ایکس پرفورمنس، اندروید ۷ نهایی برای الجی جی ۵ و شایعات ارایه اندروید ۷ آزمایشی برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، حال شاهد خبر زمان ارایه این به روزرسانی توسط سامسونگ برای دستگاه های ذکر شده هستیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

galaxy-beta-program-nougat-app

کاربران علاقه مند به دریافت آپدیت آزمایشی اندروید ۷ برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج می توانند با دانلود برنامه Galaxy Beta Program از فروشگاه نرم افزاری سامسونگ اقدام به ثبت نام برای این برنامه و دریافت نسخه آزمایشی به آپدیت اندروید ۷ کنند. البته می توانید برنامه Galaxy Beta Program سامسونگ را مستقیما از لینک زیر نیز دانلود نمایید:

دانلود برنامه Galaxy Beta Program برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج

جالب اینکه سامسونگ برای اندروید ۶ آزمایشی روی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج برنامه دیگری به نام Galaxy Care داشت و حالا امسال یک نام جدید و یک ظاهر جدید ارایه کرده است! تاریخ عرضه آپدیت اندروید ۷ آزمایشی در اسکرین شاتی که منتشر شده، بین ۹ نوامبر تا اوسط دسامبر است، این یعنی کاربران می توانند از فردا اقدام به دریافت این به روزرسانی آزمایشی کنند. البته فعلا عنوان شده که کاربران نسخه عادی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج (شما بخوانید به غیر از نسخه های ویژه بت‌من و المپیک) برای این برنامه ثبت نام کنند. آنطور که فعلا مشخص شده است این به روزرسانی برای کاربران بریتانیا در دسترس خواهد بود.

galaxy-beta-program

به روزرسانی اندروید ۷ بهبودهای مشخصی در Doze هوشمندتر، پشتیبانی از Vulkan API (که البته این دو دستگاه در اندروید ۶ نیز از آن پشتیبانی می کرند) و اموجی های داخلی دارد. اگر گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج دارید و این برنامه را نصب کردید، ما را بی خبر نگذاشته و اگر موفق به نصب اندروید ۷ آزمایشی شدید تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

ارایه سیستم عامل جدید به صورت آزمایشی را می پسندید؟ بد نیست اشاره کنیم که اندروید ۷ به صورت آزمایشی برای کاربران علاقه مند نکسوسی از اسفندماه ۹۴ در دسترس بوده است!

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

دوستان اگه کسی نصب کرد یه خبری از کیفیتش به ما هم بده.ممنون میشم
Mmilad67

mehrdad_ma

فعلا که برای من خبری نشده

Milad.tech

دوست عزیز این آپدیت به صورت otaنیست باید از پلی استور نرم افزار دانلودر نسخه ی بتا رو نصب کنی بعد بری توی اون نرم افزار که به صورت خودکار نسخه ی آزمایشی رو نصب کنه
ضمنا آزمایشیه همونطور که تو تیتر خبر هست و ممکنه که باگ داشته باشه

فرشاد

من که دیگه جز نکسوس و آیفون هیچ گوشی ای نمیخرم، حداقل خیالت از بابت اپدیت راحته، پرچمدار شرکتای دیگه رو میخری باید ۶ ماه صبر کنی تا اپدیت اندروید جدید بیاد

hassann98

خوب رابط کاربری سامسونگ تغییرات زیادی نسبت به اندروید خام داره این تغییرات زمانبره باید تست شه باگ هاش بیرون بریزن و…
هرچی رابط کاربری نزدیکتر به اندروید خالص باشه خوب پورت کردنش زودتره !
حالا خیلیا هستن که اصلا ورژن اندروید واسشون مهم نیست بیشتر کاربری بودن رابط کاربری واسشون مهمه!
خودمونو گول نزنیم مثلا اندروید ۷ چی به گوشیتون اضافه کرد که قبلا کمبودشو تو ۶ حس می کردین
به نظر من تغییراتش زیاد جالب نبود

...Loading

سلام ببخشید الان که من galaxy beta programme رو دانلود کردم کار خاصی لازمه انجام بدم فردا؟چون وقتی میرم رو برنامه هرجا کلیک میکنم رو صفحه یه پیام میاره که نوشته خطا در سرور.لطفا بعدا امتحان کنید.این مشکل واسه اینه که هنوز منتشر نشده نسخه بتا یا مشکل از برنامس؟ممنون میشم زودتر جواب بدین.مرسی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)