حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ یک صفحه تبلیغ کامل را به عذرخواهی بابت گلکسی نوت ۷ اختصاص داد

فاجعه‌ی گلکسی نوت ۷ هزینه‌ی زیادی رو دست سامسونگ گذاشته و همچنین آسیب زیادی به اعتبار این شرکت وارد کرد بنابراین بسیاری معتقدند که برای به دست آوردن مجدد اعتماد مشتریان، سامسونگ راه درازی را پیش رو دارد و باید سخت کار کند. خود شرکت سامسونگ نیز اعلام کرده که در سال ۲۰۱۷ تمرکز خود را بر همین مسئله معطوف خواهد کرد؛ حالا علاوه بر تمامی اقداماتی که برای دستیابی به این هدف در نظر گرفته، این شرکت امروز در سه روزنامه‌ی اصلی کشور آمریکا یک صفحه تبلیغاتی کامل را به چاپ عذرخواهی در مورد اتفاقات گلکسی نوت ۷ اختصاص داده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

این تبلیغ درواقع به‌صورت نامه‌ای از طرف این شرکت کره‌ای به مشتریان خود چاپ شده و در آن سامسونگ به خاطر فاجعه‌ی نوت ۷ عذرخواهی کرده است؛ سه روزنامه‌ی نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست در شماره‌ی روز دوشنبه‌ی خود این تبلیغ را به چاپ رسانده‌اند. این نامه توسط Gregory Lee مدیرعامل سامسونگ در آمریکای شمالی برای مشتریان عمدتاً انگلیسی‌زبان امضاء شده است.

یکی از اصول مهم شرکت ما ارائه‌ی بهترین کیفیت و امنیت در میان محصولات هم‌رده است اما اخیراً ما در این امر موفق نبوده‌ایم و به همین دلیل از صمیم قلب احساس شرمندگی می‌کنیم.

سامسونگ همچنین در ادامه‌ی این نامه افزوده:” ما تمامی جنبه‌های این دستگاه ازجمله سخت‌افزار، نرم‌افزار و باتری را مجدداً مورد آزمایش‌های دقیق قرار خواهیم داد و با تمام تلاش به دنبال رسیدن به جواب هستیم اما برای رسیدن به پاسخ‌های دقیق و درست مطمئناً زمان بیشتری نیاز خواهد بود.”

سامسونگ مجدداً تأکید کرده که همچنان به دنبال یافتن دلیل اصلی انفجار دستگاه‌های تعویض شده‌ی گلکسی نوت ۷ بوده و قول داده تا نتایج به‌دست‌آمده را با عموم مردم در میان بگذارد. این شرکت همین‌طور اشاراتی به تصمیم اخیر خود مبنی بر بازگرداندن بیش از ۲٫۸ میلیون دستگاه ماشین لباس‌شوئی به دلیل مشکلات بالقوه‌ی ایمنی داشته است و در انتهای نامه این‌گونه نوشته شده: “ما قدردان حمایت‌های شما بوده و هستیم و واقعاً متأسفیم.”

مشخص نیست که آیا تبلیغ مشابهی در دیگر کشورها نیز منتشر خواهد شد یا خیر؛ به‌ویژه در کشوری مانند چین که مخاطبان سامسونگ چندان از نحوه‌ی مدیریت افتضاح به بار آمده توسط گلکسی نوت ۷ راضی نیستند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/11/08/samsung-is-running-full-page-ads-to-apologize-for-the-galaxy-note-7/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

بهتر از سامسونگ وجود نداره قشنگ اومد اشتباهش رو پذیرفت و با اون همه قدرت و ابهت اومد عذرخواهی کرد،ولی اس هشت سامسونگ بهترین گوشی تاریخ موبایل میشه.

Alibitaraf

جای این همه عذر خواهی و چرت و پرت گفتن قبل از انتشار محصولاتت قشنگ بشین روش کار کن?
هر روز داریم خبرای مربوط به عذر خواهی سامطونگو ورق میزنیم دیگه شورشو در اورده

Pouya Tech

قطعا نشسته روش کار کرده منتها نه تنها سامسونگ بلکه همه ی شرکت ها یه ایراد دارن ولی چون این با جون انسان ارتباط داست یه کم جدی تر شد اپل خم میشد سونی هاله, قرمز روی دوربینش داشت و…. فکر کردی همه این شرکت ها که مشکلم دارن نمیاین روش وقت بزارن و روش کار کنن همینجوری کشکی میسازن میدن بیرون نه ولی چرا ایراد داره چون ساخته دست بشریه ساخته ی انسانه من ازش طرفداری نمیکنما انفجارش هم قبول دارم ولی نمیشه گفت قبل از معرفیش نشسته روش کار کرده و به کیفیت هیچ توجهی نداشته

SAWAN

جان من به جای عذرخواهی‌های متعدد دلایل و مسئولان این اتفاقات رو پیدا کن و حداقل اخراجشون کن.

Pouya Tech

دوست عزیز حتما دارن دنبال مسئولین و دلایل این اتفاق توی شرکتشون میگردن فکر کردی همینجوری دست رو دست گزاشتن بی خیال نشستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش